beantwoord

WiFi valt uit

• 26 juli 2019
  • 4 reacties
  • 170 keer bekeken

Hello ik heb vaker geprobeerd om WiFi goed te doen maar helaas het blijft zelfde WiFi vaste elk keer uit zou u het graag mij helpen

****** *** *********** **

Admin: gegevens verwijderd en gebruikersnaam aangepast i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 augustus 2019, 16:48

Hi @kassem, ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten. Beantwoord je dan ook mijn vragen die ik hierboven heb gesteld? Dan help ik je graag verder.
Bekijk reactie

4 reacties

Wil je aub je adres verwijderen uit je topic?
Dit is een openbaar Forum en iedereen kan dit dus lezen.
Je kunt dit verwijderen door op de puntjes te gaan staan en verwerk.
Je kan dan beter je profiel aanvullen met extra gegevens, dit is alleen zichtbaar,
voor medewerkers van Telfort.
Zij weten dan wie je bent en om welke aansluiting het gaat.
Dan kunnen zij je eerder helpen.

(Edit: ik kan gebruikersnaam niet meer veranderen in bewerk.
Kan er een moderator naar kijken?)

Admin: 06-nummer verwijderd uit bericht.
Ik were niet hoe het niet zou u graag verwijderen Vedanta ik d8 bericht mailtje eigen fout
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @kassem, wat lastig dat je WiFi verbinding steeds wegvalt. Ik help je graag verder om deze verbinding te verbeteren.

WiFi is een draadloze verbinding, en kan daardoor gemakkelijk verstoord worden door andere signalen in je buurt. Daarom kan het even zoeken zijn naar de juiste oplossing, en heb ik een paar vragen voor je. Hoe vaak valt de WiFi verbinding weg? Merk je dit op een computer, laptop of ander apparaat? Kan je me ook meer vertellen over wat je hebt geprobeerd om de verbinding te verbeteren? Werkt internet wel goed als je aangesloten bent met een internetkabel?

Kan je voor mij ook je huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik je beter helpen om het op te lossen 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hi @kassem, ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten. Beantwoord je dan ook mijn vragen die ik hierboven heb gesteld? Dan help ik je graag verder.

Reageer