beantwoord

WiFi valt steeds weg

• 22 september 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

hallo

Mijn wifi valt steeds uit. Het gebeurt misschien 20 keer per dag. Ik denk dat het aan het wifi kanaal ligt. Maar het probleem is dat ik niet kan inloggen bij de wifi instellingen pagina. Ik typen in mijn Wifi wachtwoord maar het lukt niet. Er gaat iets fout maar ik weet niet wat. Kunt u me graag helpen?
alvast bedankt.

Fethi
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2019, 15:57

Hoi @Sema2019, welkom op het forum. Zoals je het beschrijft is het kanaal wijzigen ook het eerste wat ik wil proberen. Op afstand heb ik die mogelijkheid niet, die wijziging zal in de Experia Box zelf gedaan moeten worden. Als de WiFi niet werkt kan je een apparaat met een netwerkkabel verbinden met de Experia Box en inloggen zoals op de link van nelly jacoba wordt beschreven. Je hebt zo te zien een V10a, het wachtwoord om in de loggen in de modem zelf staat achterop het apparaat zelf, dit wordt ook op die pagina beschreven. Lukt het daarmee om in te loggen en het kanaal te wijzigen?
Bekijk reactie

3 reacties

Op deze service pagina wordt voor elk modem aangegeven hoe je in je modem kan inloggen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-wachtwoord-wijzigen-2.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sema2019, welkom op het forum. Zoals je het beschrijft is het kanaal wijzigen ook het eerste wat ik wil proberen. Op afstand heb ik die mogelijkheid niet, die wijziging zal in de Experia Box zelf gedaan moeten worden. Als de WiFi niet werkt kan je een apparaat met een netwerkkabel verbinden met de Experia Box en inloggen zoals op de link van nelly jacoba wordt beschreven. Je hebt zo te zien een V10a, het wachtwoord om in de loggen in de modem zelf staat achterop het apparaat zelf, dit wordt ook op die pagina beschreven. Lukt het daarmee om in te loggen en het kanaal te wijzigen?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sema2019, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt en is de WiFi nu stabieler?

Reageer