beantwoord

wifi valt steeds weg

• 25 januari 2018
  • 8 reacties
  • 218 keer bekeken

Sinds lange tijd valt wifi steeds weg. Tv start steeds opnieuw, laptop loopt vast of valt stil, enz. Steeds aan t resetten maar helaas zonder resultaat. Modem resetten lukt niet, admin en 1234 kunnen niet worden ingevoerd, wordt niet geaccepteerd. Vervelend. Ook als 2e laptop opstart valt alles weg. Hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Stephen 26 januari 2018, 17:56

Hallo ikke nieuw, welkom op het forum en bedankt voor het invullen van je klantnummer. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten hoe het nieuw modem functioneert? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

8 reacties

Welk modem heb?
Reset je op de goede manier?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ik heb een zyxel modem, heb met een paperclip gereset, ook de modem aan en uit gedaan maar het probleem blijft.
De wifi modules van de zyxels lopen op hun eind. Waarschijnlijk gaat webcare, als ze aan je topic toe zijn, je modem vervangen.
Je krijgt dan waarschijnlijk een Experiabox V8.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Ik heb zojuist mijn klantnummer toegevoegd
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ikke nieuw, welkom op het forum en bedankt voor het invullen van je klantnummer. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten hoe het nieuw modem functioneert? Bij voorbaat dank!
Super!!!Ik laat zeker weten of ie werkt.
Pakket ontvangen, modem geplaatst. Zeer tevfeden, geen slechte wifi meer gelukkig!!!!! Bedankt voor de snelle service,toppie
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃

Reageer