beantwoord

WiFi valt steeds weg

• 11 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1042 keer bekeken

Wij hebben de modem in de kamer hangen en de laptop staat in de kamer. Maar regelmatig het WIFI signaal weg. Omdat onze zoon naast ons woont en wij het wachtwoord hebben van zijn Ziggo modem kunnen op zijn modem ongestoord verder werken. Maar binnenkort stapt hij over naar een andere provider en zijn wij het signaal kwijt van Ziggo. Wij willen gewoon een goed werkend WIFI signaal. Via jullie advies reset ik mijn modem nu bijna dagelijks. En heb ik het Wifi signaal vastgezet op een hoog kanaal op jullie advies. Maar het probleem blijft. Gisteren was het wifi signaal helemaal weggevallen en met een eenmalige reset was het signaal weer terug. Ook toen weer viel het signaal na 30/ 40 minuten weer weg. Wat kunnen jullie voor mij betekenen>
Het signaal van mij PC blijft wel in tact. Omdat deze via een kabel verbonden is met het modem. Misschien moet ik ook weer aan een andere modem denken? Zoals ik hier vaak lees? Ik hoop dat het voorspoedig wordt opgelost, omdat het heel vervelend is wanneer je een wedstrijd aan het bridgen bent.
Graag een afdoende oplossing.
icon

Beste antwoord door Leon 13 januari 2017, 17:46

Hoi pu1001575616,

Heb je gekeken naar de link die jimny heeft geplaatst? Ik zie dat het modem geen harde reset heeft gehad. Ik wil je vragen om dat in ieder geval eerst te doen.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +1
Hi pu1001575616, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!
Badge +1
Hoi pu1001575616,

Heb je gekeken naar de link die jimny heeft geplaatst? Ik zie dat het modem geen harde reset heeft gehad. Ik wil je vragen om dat in ieder geval eerst te doen.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Reputatie 8
Badge +17
Doorloop onderstaande link eens

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm