beantwoord

wifi valt steeds weg

goedenavond,
al sinds een paar dagen valt mijn wifi weg of word hij heel erg traag.
ik heb alle stappen al gedaan om te controleren of dat het daar iets mee te maken zou hebben,maar daar ligt het allemaal niet aan.
weet ook niet of er een storing is?
de lampjes op mijn modem branden gewoon.
zouden jullie iets voor mij kunnen betekenen.

mvg
icon

Beste antwoord door Michael 11 mei 2015, 11:42

@sjop35,

Welkom!

Nee, wij doen niets bijzonders rond dat tijdstip. WiFi is een dienst die afhangt van de factoren op locatie (indien het modem doet wat het moet doen). Zou je het modem eens een harde reset kunnen geven door het verzonken resetknopje 20 seconden ingedrukt te houden? Hierna wil ik je verzoeken om het kanaal te veranderen naar een frequentie die zo min mogelijk wordt gebruikt in jouw omgeving. Dit kun je doen aan de hand van de tips op onze WiFi pagina.

Laat je me weten wat hieruit komt?

Michael
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Eerste tip is de tips op www.Telfort.NL/wifi opvolgen, als dat niet helpt even de klantenservice bellen 🙂
zoals je kan lezen heb ik al alles geprobeerd en gedaan,vandaar ook dat ik mijn vraag hier op het forum stel.
niks helpt om mijn wifi het weer goed te laten doen,dus hoop dat er via het forum geholpen kan worden.
nou ik denk dat het aan mijn modem ligt,een experia v8,want heb nu echt alles gedaan en geprobeerd en wifi word steeds slechter of valt helemaal weg,ook op andere apparaten.
dus hoop dat er iemand van telfort zelf kan helpen
Reputatie 8
Badge +2
@shanti,

Welkom!

Wat zuur dat WiFi steeds slechter lijkt te gaan werken. Ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal gedaan hebt om dit te verhelpen. Graag wil ik jou verder helpen maar daar heb ik wat meer handvatten voor nodig. Waar maak je bijvoorbeeld uit op dat het modem zélf niet helemaal doet wat het moet doen? Als de werking van het apparaat echt te wensen over laat dan wordt deze uiteraard voor je vervangen, maar deze conclusie kan ik nu nog niet trekken.

@Matthijs1986,

Thanks!

Michael
Wij heben een steeds wegvallende wifi trend vanaf ongeveer half 12 s avonds. Duurt al maanden en is erg irritant en duur. Standaard oplossingen al gedaan. Draait er een batchrun bij Telfort ofzo vanaf 23:30. Tot dat tijdstip gaat het prima.
Reputatie 8
Badge +2
@sjop35,

Welkom!

Nee, wij doen niets bijzonders rond dat tijdstip. WiFi is een dienst die afhangt van de factoren op locatie (indien het modem doet wat het moet doen). Zou je het modem eens een harde reset kunnen geven door het verzonken resetknopje 20 seconden ingedrukt te houden? Hierna wil ik je verzoeken om het kanaal te veranderen naar een frequentie die zo min mogelijk wordt gebruikt in jouw omgeving. Dit kun je doen aan de hand van de tips op onze WiFi pagina.

Laat je me weten wat hieruit komt?

Michael

Reageer