beantwoord

WiFi valt steeds uit

• 4 december 2019
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Onze Wi-Fi valt steeds uit al gereset en andere dingen geprobeerd is echt sinds wij die experia hebben we worden er nu langzaam echt zat van we overwegen echt om over te stappen

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 december 2019, 13:51

Ik zie dat straks de monteur komt. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is en of hij het probleem op heeft kunnen lossen. 

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je deze link al gevonden 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm

Ja alle stappen al gedaan

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Miepje44, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je sinds de Experia Box alleen maar problemen hebt met het modem. Dat is niet zo fijn. Nu heb je de WiFi-check al doorlopen maar zonder succes. 😞 Ik heb nog even meegekeken. Ik zie dat het modem nog geen reset heeft gehad. Zou je die willen uitvoeren? Maakt dat nog verschil?

Heb hem nu gereset even afwachten maar heb er weinig vertrouwen in ben er echt klaar mee

Reputatie 8
Badge +12

Heb je de reset uitgevoerd volgens de instructies? Dus door een paperclip lang genoeg in het gaatje in te drukken? Ik zie deze namelijk nog steeds niet terug. Ik vermoed dat de reset dus niet helemaal goed is gegaan. Uiteraard hoop ik wel dat het voor verbetering zorgt. 

Volgens mij is de reset nu wel goed gegaan maar het is echt hopeloos we kunnen niet fatsoenlijk tv kijken of wat dan ook valt steeds weg

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat straks de monteur komt. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is en of hij het probleem op heeft kunnen lossen. 

Het probleem lag aan de aansluiting hier in huis er zat een draadje los die al sinds de renovatie los zit maar de woningbouw zei dat dat niks met internet had te maken,nou mooi wel dus en ga de rekening ook bij hun indienen. Bedankt voor je reactie maar het is nu opgelost

Reputatie 8
Badge +12

Dat zou ik dan zeker doen. Fijn dat het nu is opgelost. :)

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 

Reageer