beantwoord

Wifi valt regelmatig weg met Zyxel modem

• 16 maart 2018
  • 10 reacties
  • 795 keer bekeken

Beste Telfort,

Sinds een paar maanden heb ik steeds vaker problemen met mijn WiFi. Steeds valt deze weg en moet ik de Zyxel modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. In het begin kon ik de WiFi nog herstellen door de modem te herstarten, maar tegenwoordig moet ik em steeds een harde reset geven (dmv het kleine resetknopje op de achterzijde) om mijn WiFi weer terug te krijgen.
Internet via de kabel werkt wel, dus met het binnenkomende signaal lijkt niks mis. Verder staat de modem op een centrale plaats in de kamer en heeft ie het in het verleden altijd prima gedaan. Ik heb daarnaast alle stappen op de site doorlopen, en oa. mijn WiFi kanaal gecontroleerd, maar ik ben de enige op mijn kanaal in de omgeving.
Kan het zijn dat mijn Zyxel modem zijn langste tijd heeft gehad?

Met vriendelijke groet,
Marc
icon

Beste antwoord door Stephen 16 maart 2018, 19:59

Hallo Marc, welkom op het forum! Het Zyxel modem mag met pensioen. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert. Fijn weekend!
Bekijk reactie

10 reacties

Dat kan zeker, ze vallen op dit moment bij bosjes om.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel, dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Ok, een bekend probleem lijkt het dus?
Heb mijn klantnummer vermeld in mijn profiel dus wacht nu even af op webcare.
Alvast bedankt in ieder geval!
Geen dank. :)
Jazeker, de Zyxels komen onderhand aardig op leeftijd.
Het kan een dag duren, maar webcare komt vanzelf langs.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marc, welkom op het forum! Het Zyxel modem mag met pensioen. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert. Fijn weekend!
Dank je Stephen voor de snelle reactie! Zal mijn oude vertrouwde Zyxel van zijn welverdiende pensioen laten genieten, en zie zijn opvolger binnenkort dan verschijnen. Nogmaals bedankt voor de snelle service, en ik laat uiteraard nog even weten hoe de nieuwe modem het doet.
Ook een fijn weekend gewenst!
Reputatie 8
Badge +16
Aha vandaar dat mijn zyxel het zo slecht doet. Is van 2013 dus op zich ook niet gek. Tv ontvanger omruilen al aangevraagd wegens kuren. Kunnen jullie dan gelijk een nieuwe router meesturen aub?
Gr trouwe klant die al bijna dacht te wisselen van provider

Binnen enkele dagen ontvang je ook een nieuw modem. 🙂
Aha vandaar dat mijn zyxel het zo slecht doet. Is van 2013 dus op zich ook niet gek. Tv ontvanger omruilen al aangevraagd wegens kuren. Kunnen jullie dan gelijk een nieuwe router meesturen aub?
Gr trouwe klant die al bijna dacht te wisselen van provider
Goedemorgen,
Ik heb de laatste maanden problemen met mijn Experia V8 modem, moet hem om de twee dagen een harde reset geven wil hij het weer doen (alleen bij Wifi) is destijds geplaats door een monteur van jullie die zij dat hij op de juiste plaats hangt.
Wat kan ik hier nog aan doen ?
Met vriendelijke groet,
Bert
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan Marc!
Modem de afgelopen week ontvangen, en werkt prima! Bedankt voor de snelle service!
Vriendelijke groet,
Marc

Reageer