beantwoord

WiFi valt regelmatig uit

• 22 mei 2020
  • 7 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb al een hele tijd het probleem dat mijn wifi steeds wegvalt en nu is het om de haverklap. Ik heb het stappenplan wifi gedaan. De internetsnelheid is het probleem niet (61,6 + 25,8). Ik heb het modem (Experiabox V8) gereset, zonder resultaat. Ik heb geen problemen met de bekabelde aansluitingen. Helaas heeft niets geholpen en blijft de wifi wegvallen. In deze tijd ontzettend vervelend aangezien ik ook thuis werk. Laatst heb ik daarom tijdens een online vergadering mijn 4G maar aangezet met als gevolg extra kosten. Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 mei 2020, 08:44

Hoi @pkegge, welkom.

Ik ben even jouw verbinding door gaan meten. Deze meet helemaal goed. Ik zie ook dat je al een reset hebt uitgevoerd. Ook dat heeft dus allemaal niet geholpen. :(

Alles wijst op het modem, dat komt ook uit mijn analyse. Een nieuw modem is dan ook onderweg. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Ik hoor graag hoe deze werkt. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, deze klacht komt de laatste weken regelmatig voor op het forum met de V8 modems waarvan dan het WiFi gedeelte defect is geraakt

Reputatie 1

Ik denk inderdaad dat het probleem in het modem ligt. Ik heb deze sinds 2014 dus waarschijnlijk nu echt aan vervanging toe.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @pkegge, welkom.

Ik ben even jouw verbinding door gaan meten. Deze meet helemaal goed. Ik zie ook dat je al een reset hebt uitgevoerd. Ook dat heeft dus allemaal niet geholpen. :(

Alles wijst op het modem, dat komt ook uit mijn analyse. Een nieuw modem is dan ook onderweg. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Ik hoor graag hoe deze werkt. 

Reputatie 1

Ik heb het modem inmiddels ontvangen en ga hem vrijdag installeren en kan dan laten weten of alles weer perfect werkt. Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben benieuwd. Ik ga er in ieder geval van uit dat het helemaal goed komt. :)

Reputatie 1

Nieuwe modem geïnstalleerd en alles werkt weer prima. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

@pkegge Fijn om te horen! Namens Bart (hij heeft vakantie) graag gedaan en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer