beantwoord

WiFi valt continu uit

• 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Goede avond,

ik heb een wifi modem van jullie, de wifi van de modem valt continu uit. Enkele keren proberen te resetten maar ook dat zonder enige resultaat.

Hoor graag van jullie.

Admin: 06-nummer uit titel gehaald i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 september 2019, 19:50

Dag @MohamedChent. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je verbinding steeds wegvalt. Ik heb direct even een aantal metingen gedaan en ik zie ook een ruim aantal verbrekingen. Dat betekent dat er iets misgaat tussen de wijkcentrale en je modem. Wil je in de eerste plaats de kabel tussen je modem en het aansluitpunt controleren? Is deze goed aangedrukt? En wat is de lengte van die kabel? Zou je eventueel een foto kunnen delen van hoe je modem is aangesloten?
Bekijk reactie

3 reacties

Welk type modem heb je?

Ken je deze service pagina?
Beste uit je wifi
Reputatie 7
Badge +9
Dag @MohamedChent. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je verbinding steeds wegvalt. Ik heb direct even een aantal metingen gedaan en ik zie ook een ruim aantal verbrekingen. Dat betekent dat er iets misgaat tussen de wijkcentrale en je modem. Wil je in de eerste plaats de kabel tussen je modem en het aansluitpunt controleren? Is deze goed aangedrukt? En wat is de lengte van die kabel? Zou je eventueel een foto kunnen delen van hoe je modem is aangesloten?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @MohamedChent. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Ervaar je nog problemen met je verbinding?

Reageer