beantwoord

WiFi traag

  • 29 april 2019
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Ik heb probleem met de WiFi thuis het is namelijk te traag geworden in de laatste periode en ik nu de WiFi in mijn slaapkamer niet meer gebruiksna omdat her te traag is ( de afstand tussen de router en de slaap kamer is not geen 3 meter...) en het was vroeger ook niet zo...

ik heb alles geprobered echt alles wat op de site van telfort staat maar helaas is her niet gelukt...

zou u graag contact met me willen opnemen om een afspraak te maken voor een montuer
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 april 2019, 09:01

Hoi @Mootje9, welkom bij ons op het Forum. iI lees dat je problemen hebt met de WiFi thuis. Deze is erg traag, dat is niet fijn. Je geeft aan dat het eerder niet zo was. Nu is WiFi echter een draadloos signaal wat door de lucht gaat wat verstoord kan worden door factoren waar jij en ik geen invloed op hebben. Dit kan een nieuwe factor zijn in de buurt. Dit hoeft niet per se bij jou te zijn, maar kan ook bij de buren zijn. Dit kan weer effect hebben op jouw WiFi signaal.

Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben, zo ook de WiFi-check? Geeft dat verbetering? Ik hoor het graag.

Ik kan namelijk niet zomaar een afspraak met de monteur maken voor je. Als ik dat doe zullen alle kosten voor de monteur voor jouw rekening komen. Dat is denk ik ook niet wat je wil en ook niet direct nodig. Want als ik zo verder jouw verbinding door meet ziet deze er goed uit. Het is dus de WiFi die voor problemen zorgt.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Mootje9, welkom bij ons op het Forum. iI lees dat je problemen hebt met de WiFi thuis. Deze is erg traag, dat is niet fijn. Je geeft aan dat het eerder niet zo was. Nu is WiFi echter een draadloos signaal wat door de lucht gaat wat verstoord kan worden door factoren waar jij en ik geen invloed op hebben. Dit kan een nieuwe factor zijn in de buurt. Dit hoeft niet per se bij jou te zijn, maar kan ook bij de buren zijn. Dit kan weer effect hebben op jouw WiFi signaal.

Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben, zo ook de WiFi-check? Geeft dat verbetering? Ik hoor het graag.

Ik kan namelijk niet zomaar een afspraak met de monteur maken voor je. Als ik dat doe zullen alle kosten voor de monteur voor jouw rekening komen. Dat is denk ik ook niet wat je wil en ook niet direct nodig. Want als ik zo verder jouw verbinding door meet ziet deze er goed uit. Het is dus de WiFi die voor problemen zorgt.

Reageer