beantwoord

WiFi stuk

• 15 juli 2019
  • 13 reacties
  • 217 keer bekeken

Ju
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 juli 2019, 08:34

Fijn dat de verbinding nu stukken beter is, dat het op sommige plekjes nog niet goed is is wat minder maar mogelijk komt het signaal niet zo ver. Dan kan je het netwerk uitbreiden met een versterker of Experia WiFi's.
Waarom het wijzigen nog niet lukt kijk ik graag voor je na, daarvoor heb ik de eerder gevraagde gegevens (postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel) nog wel nodig. Zou je het me kunnen laten weten als je die hebt ingevuld? Ik zag dat je daar ook een nieuw topic over had aangemaakt, die heb ik verborgen aangezien we er hier mee verder gaan.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je precies
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Arkan, welkom op het forum. Ik begrijp dat jouw WiFi het niet meer doet, wat werkt er precies niet meer? Ik heb iets meer informatie nodig om met je mee te kunnen kijken.
Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt aanvullen zodat daar de postcode, huisnummer en klantnummer staan kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Nou onze wifi is al 2 dagen eruit vandaag is het nog steeds niets aangedaan.
Reputatie 8
Badge +11
Hoe is de situatie naast de WiFi? Werkt het bijvoorbeeld wel via een kabel, werkt de TV wel (als je die van ons hebt)? Ik ben net als jimny ook benieuwd welk modem je precies hebt, en ook welke lampjes daarop branden.
Ik zie dat je je profiel ook nog niet hebt aangevuld met de gevraagde gegevens, daardoor kan ik ook nog niet met je meekijken. Ik hoor de antwoorden op de vragen graag van je.
Nou we hebben de modem 10 nieuw aangelegd . We hebben alleen internet en telefoon van telfort . We hebben contact gehad met jullie morgen komt er iemand kijken voor glasvezel en wat er aan de hand is maar tot die tijd hebben niks
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt alsof er meer speelt dan alleen de WiFi dus, laat je weten wat er morgen uitkomt als de monteur is geweest? Als het daarna nog niet goed werkt kan je de eerdere vragen nog beantwoorden en als je jouw profiel dan ook aanvult kan ik meekijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Arkan, is de monteur inmiddels geweest? Hoe is dat gegaan, is de verbinding nu beter?
Ja onze verbinding is nu stukken beter alleen op sommige plekken zoals boven op me kamer is het niet echt top verbinding. En ik wilde de abonnementen wijzegen maar dat kon niet want er staat : Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt
Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat de verbinding nu stukken beter is, dat het op sommige plekjes nog niet goed is is wat minder maar mogelijk komt het signaal niet zo ver. Dan kan je het netwerk uitbreiden met een versterker of Experia WiFi's.
Waarom het wijzigen nog niet lukt kijk ik graag voor je na, daarvoor heb ik de eerder gevraagde gegevens (postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel) nog wel nodig. Zou je het me kunnen laten weten als je die hebt ingevuld? Ik zag dat je daar ook een nieuw topic over had aangemaakt, die heb ik verborgen aangezien we er hier mee verder gaan.
Wij hebben beneden bij de router goed wifi alleen boven vooral op me eigen kamer is mij wifi heel erg slecht zo erg dat het heel vaak wegvalt. Wat kan ik hier tegen doen?
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Arkan, ik zag dat je een nieuw topics had aangemaakt. Ik heb dat bericht verplaatst naar je al bestaande topic zodat we het overzichtelijk houden. Had je daarvoor al naar mijn vorige bericht kunnen kijken?
Ik heb de gevraagde gegevens aangepast. Als uw ze kunt zien !
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens @Arkan, ik zie geen openstaande bestellingen meer. Als het goed is kan je nu wel een wijziging doen via de Mijn Telfort. Heb je dat na het begin van dit topic nog eens geprobeerd?

Reageer