beantwoord

Wifi Router X4 n300 password

• 9 juni 2016
  • 5 reacties
  • 543 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,
Net wat gezocht helaas niet duidelijk kunnen vinden. Wie kan mij helpen.

Ik heb een Sitecom X4N300 Wifi router. Graag wil ik mijn NAS een fixed IP geven. Helaas lukt het me niet om in te loggen op de router ik gebruik het wachtwoord wat bij geleverd is en als user name Admin of admin. Ik benader de router met http://sitecom.router ook met het ip adres beiden geeft hetzelfde inlog scherm en het werkt niet.
Ook heb ik de router terug gezet naar fabrieksinstellingen door 15 sec plus op de knop bovenop te drukken.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Coertqwerty 10 juni 2016, 11:13

Bedankt voor de reakties het is gelukt.

De oplossing was simpeler dan verwacht gewoon via WIFI met een andere browser, waarmee het wel lukte.
Het ging niet met Google Chrome wel met Safari. Ik weet niet hoe dit komt en daar het is opgelost maakt het nu niet uit.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Vreemd... zeker na een reset zou het wachtwoord dat op de sticker onderop de modem staat moeten werken.

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/standaard-wifi-wachtwoord-kwijt-45104/index1.html#post408728
Probeer de router is direct aan te sluiten op de computer via Lan 1 en kijken of je er dan wel inkomt.
Waarschijnlijk heb je te maken met dubbel NAT want ik neem aan dat je er nog een modem/router ervoor hebt hangen.
Reputatie 1
Ik weet niet wat je bdoelt met voor en achter. De situatie is als volgt. Signaal komt via glas vezel binnen dam naar Sitecom dan via wifi naar laptop.
Ik ga het vanavond met directe kabel proberen, al vast bedankt voor je reaktie.
Met glas zou het gewoon moeten werken inderdaad, je zit namelijk ook niet met 2 routers in je netwerk wat vaak met dsl wel het geval is.
Reputatie 1
Bedankt voor de reakties het is gelukt.

De oplossing was simpeler dan verwacht gewoon via WIFI met een andere browser, waarmee het wel lukte.
Het ging niet met Google Chrome wel met Safari. Ik weet niet hoe dit komt en daar het is opgelost maakt het nu niet uit.