beantwoord

WiFi / router

• 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik wil graag meer weten over de router.  Ik ben al verschillende jaren je klant.  Maar onlangs hebben we een probleem met internet, het bereik en de snelheid.  Wij wonen in tussenwoning.  En ik heb een probleem met de internetverbinding boven ... En daar heb ik interactieve tv aangesloten op de adapter.  Het probleem is al enkele maanden met internet.  Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2019, 09:41

Hoi @asiulka, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp heb je problemen met vooral de WiFi. Ik zie dat jimny daarvoor al een paar linkjes heeft gestuurd met tips. Heb je die al doorgenomen? Helpt dat?

En verder ook problemen met het internet? Bedoel je daarmee de bekabelde verbinding? Want als dat het geval is, is er mogelijk meer aan de hand. Ik wil dan ook graag jouw verbinding eens doormeten. Ik mis echter nog jouw huisnummer wil je die nog toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo@asiulka , welk merk en type modem heb je?

Bekabeld verbinden biedt altijd de voorkeur boven een adapter.

Ik heb Experia Box 8.0

Reputatie 8
Badge +17

Neem onderstaande linkjes eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @asiulka, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp heb je problemen met vooral de WiFi. Ik zie dat jimny daarvoor al een paar linkjes heeft gestuurd met tips. Heb je die al doorgenomen? Helpt dat?

En verder ook problemen met het internet? Bedoel je daarmee de bekabelde verbinding? Want als dat het geval is, is er mogelijk meer aan de hand. Ik wil dan ook graag jouw verbinding eens doormeten. Ik mis echter nog jouw huisnummer wil je die nog toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken. 

Reputatie 8

….En ik heb een probleem met de internetverbinding boven …
En daar heb ik interactieve tv aangesloten op de adapter….

Bedoel je dat je een TV-ontvanger boven hebt aangesloten?
Die adapter, bedoel je daarmee, een “draadloze” verbindingsset die via het stroom/lichtnet werkt?
Vergelijkbaar als < DEZE > ?

Reageer