Wifi Repeater naar modem

• 25 juni 2013
  • 4 reacties
  • 1861 keer bekeken

Badge
Kan iemand mij uitleggen waarom het Zyxel modem P2812HNU de Repeater niet weergeeft en hier geen contact mee krijgt. Alles is goed aangesloten en d.m.v. WPS ge-installeerd. In de laptop wordt de Repeater wel herkend, maar is niet via zijn login-adres (192.168....enz.) te openen. Dit betekent dus ook alweer dat er in het modem iets niet verbonden wordt.
De Repeater zit in het stopcontact, draadloze verbinding.
Laptop heeft Vista als besturingssysteem en een Atheros adapter, maar dit kan er niets mee te maken hebben toch?
Gragg hulp hiermee. B.v.d.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Misschien dat het er niets mee te maken heeft, maar er zijn bekende problemen met Atheros adapters.

Zie hier hoe je mogelijk een probleem kan oplossen: https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/uitleg-atheros-wlan-drivers-updaten-windows-31201/?highlight=atheros
Badge
De Atheros adapter heeft de nieuwste driver. Daar kan het ook niet aan liggen dat de WiFi Repeater in het modem niet zichtbaar is. Het modem pakt gewoon het signaal van de repeater niet op, denk ik.
Hoi ADSL646462,

Ik had hetzelfde probleem met mijn modem van Zyxel. Ik dacht ook dat ik mijn wifi repeater goed had ingesteld, maar het bleek echter niet zo te zijn.

Weet je dus zeker dat hij goed is geïnstalleerd? Heb je het ook wel is op de handmatige manier geprobeerd zonder de WPS knop? Mocht je er niet uit komen, vraag het hier even. Ikzelf heb heel veel gehad aan http://www.dewifikoning.nl/wifi-repeater-instellen/

Hopelijk kom je eruit, want die wifi repeaters werken echt goed! Het is alleen frustrerend als je het niet aan de praat krijgt.

Groet Nelis013
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Nelis, welkom op ons forum! Goed dat je meedenkt en je ervaringen deelt met ons en de gebruikers van het forum! 🙂 Ik dit geval reageer je in een topic dat in 2013 is aangemaakt. Voel je vrij om een reactie te plaatsen in een ander topic dat recent is aangemaakt. Dank je!