beantwoord

WiFi problemen met ZyXEL modem

• 5 september 2019
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Sinds een half jaar al problemen met de WiFi, nu werkt de WiFi helemaal niet meer. We hebben al 7 jaar dezelfde modem (Zyxel). Ik denk dat we een nieuwe nodig hebben. Naar verschillende keren de modem te hebben aan- en uitgezet, nog steeds WiFi. Daarna de modem gereset naar fabrieksinstellingen, maar werkt ook niet. Instellingen van de modem opnieuw ingesteld, maar de aanpassingen blijven terugspringen naar fabrieksinstellingen. De WiFi knop op de modem werkt ook niet. Daarentegen werkt het internet wel via de kabel. Ik denk dat we echt een nieuwe modem nodig hebben.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 september 2019, 15:48

Dag @Helen Boon. Welkom hier op het Forum. Wat balen dat je al zo een lange tijd problemen ervaart met WiFi. Nu lees ik dat WiFi op dit moment helemaal niet meer werkt. Je geeft aan dat je een ZyXEL modem hebt. Dit heeft inderdaad zijn beste tijd wel gehad. Het lijkt erop dat de WiFi-functie defect is. Er is daarom een nieuw modem naar je onderweg!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat denk ik ook ja. Heb je je gegevens (klantnummer en/of postcode en huisnummer) in je profiel staan? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Helen Boon. Welkom hier op het Forum. Wat balen dat je al zo een lange tijd problemen ervaart met WiFi. Nu lees ik dat WiFi op dit moment helemaal niet meer werkt. Je geeft aan dat je een ZyXEL modem hebt. Dit heeft inderdaad zijn beste tijd wel gehad. Het lijkt erop dat de WiFi-functie defect is. Er is daarom een nieuw modem naar je onderweg!
Bedankt voor supersnelle levering van de nieuwe modem. De WiFi werkt weer goed.
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan, @Helen Boon. Fijn om te lezen dat je WiFi weer goed werkt!

Reageer