beantwoord

Wifi problemen.

• 6 december 2012
  • 4 reacties
  • 2607 keer bekeken

Badge
Hoi,
Graag wil ik geholpen worden met mijn wifi, deze valt om de half uurtje weg. Dit gebeurt mijn  sinds ik bij telfort zit. Ik heb diverse malen naar telfort gemaild voor oplossing. Mij wordt verteld om deze keer op keer te resetten. Maar probleem heb ik jammer genoeg tot heden. Met mijn  buurman hierover gehad, hij zit ook met de zelfde problemen en ook toevallig bij telfort. Ik heb geprobeerd deze via een ander kanaal. Helaas is het probleem niet opgelost. Mijn modem ligt in de woonkamer en zelf in de woonkamer geen wifi. soms wel maar dan geen sterk signaal en wat vreem is als je zoek naar wifi zie je dan je eigen modem niet terwijl je bijna de hele buurt zijn wifi kan zien met goed signaal. Soms kan je je modem vinden maar dan kan je geen verbinding mee maken. 

Telfort heeft wellis gehad over een nieuwe modem, die zij wilde opsturen maar of dit het probleem oplost?

Ik hoop een keer van dit probleem af te zijn.

Graag zie ik reactie/meningen en oplossingen.

gr,

Rakesh
icon

Beste antwoord door Jelmer 6 december 2012, 17:11

@Rakesh

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat je problemen met Wifi ervaart. Ik heb je een nieuw modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Wil je in dit topic posten of je met het nieuwe modem dezelfde problemen ervaart?

Jelmer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@Rakesh

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat je problemen met Wifi ervaart. Ik heb je een nieuw modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Wil je in dit topic posten of je met het nieuwe modem dezelfde problemen ervaart?

Jelmer
Badge
Beste Jelmer,

Heel erg bedank voor zo een snelle reactie. Ik zal zeker de nieuwe modem installeren en ervaring delen in dit topic post. 

nogmaals bedank.

gr,

Rakesh
Hallo beste mensen hier
Wij hebben sinds enkele weken hier een Experia Box v 8  maar helaas veel problemen met de WIFI regelmatig valt de WIFI op onze mobiele telefoons weg en moeten we de box elke keer resetten  om WIFI weer te laten werken, we hebben hier rondgekeken om te kijken wat er aan te doen is en meerdere malen gelezen dat je dan het channel moet veranderen, nu komen wij niet eens op die  site om dit te doen elke keer lezen we kan pagina niet vinden http://192.168.1.254 dus kunne ook geen channel veranderen wat kunne we hier aan doen want dit is wel heel erg vervelend   we hebben met onze mobiele telefoons  verder nergens last  alleen hier thuis valt wifi steeds uit op de telefoons de rest werkt tot nu toe  prima tv enz alles werkt behalve WIFI graag uw hulp
groet Anja en Hans
Reputatie 8
Badge +18
Je moet http://192.168.2.254 gebruiken om in je modem te komen

Reageer