beantwoord

Wifi probleem Zyxel modem

• 17 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo ik heb een vraag over mijn modem
Gisteravond had ik traag internet en vanmorgen viel de verbinding 2 x weg
Geprobeerd een harde reset te doen op het modem maar die werkte niet?
Toen ingelogd met de oude gegevens en kwam in het modem, daar heb ik een reset gedaan en dat werkte wel.
Bij opnieuw inloggen 1234 gebruikt en daarna nieuwe inlog gegevens ingevoerd.
Nu wou ik de naam van de wifi veranderen en ook het wachtwoord maar het modem verandert het niet.
Hij doet wel wat maar dan staat alles weer zoals het was, ook kan ik daar de wifi niet aan of uit zetten.
Mijn telefoon vind de fabrieksinstellingen naam ook niet.
Internet werk gewoon weer.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Mijn modem is een : Zyxel P-2812HNU-F1

Admin: Titel van je topic voor de duidelijkheid aangevuld
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 augustus 2019, 11:25

@morgenrood Graag gedaan. Fijn dat je het nieuwe modem ontvangen hebt en dat alles weer goed werkt! 🙂 Dankjewel voor je berichtje. Je weet ons te vinden als we je nog eens ergens mee kunnen helpen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @morgenrood, geen probleem hoor, ik heb je eerste topic voor de duidelijkheid weggehaald en help je hier graag verder 🙂

Niet fijn dat je modem niet goed meer lijkt te werken. Zo te zien en horen heb je ook al een vrij oud modem. Het lijkt mij een goed idee om deze te vervangen. Daarom heb ik een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en hoe het allemaal is gegaan?
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor je reactie dat klinkt goed 🙂, ik zal laten weten wanneer ik hem ontvangen heb.
Reputatie 1
Badge +1
Het modem is gistermiddag al binnengekomen, we hebben hem aangesloten en alles werkt goed.
Het oude modem sturen we terug.

Bedankt voor de snelle service ☺
Reputatie 8
Badge +9
@morgenrood Graag gedaan. Fijn dat je het nieuwe modem ontvangen hebt en dat alles weer goed werkt! 🙂 Dankjewel voor je berichtje. Je weet ons te vinden als we je nog eens ergens mee kunnen helpen.

Reageer