beantwoord

Wifi probleem Zyxel

• 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Beste webcare,
Sinds enige tijd heb ik last van wegvallend WiFi signaal op zowel laptop als telefoon. Herstart was meestal voldoende, maar nu niet meer. Heb ook harde reset van het modem gedaan maar het modem komt helemaal niet meer voor in mijn verbindingen overzicht.
Het gaat om het Zyxel modem, lees op 't forum dat dit probleem vaker voorkomt.
Groet, Jaap
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 oktober 2019, 17:06

Hoi @Jaap192, niet fijn dat je WiFi verbinding de laatste tijd vaker wegvalt of niet goed werkt. Klopt, dit komt wel vaker voor doordat de Zyxel modems al wat ouder zijn. Ik help je graag aan een nieuwe 🙂

Het nieuwe modem komt zo snel mogelijk jouw kant op! Deze ontvang je binnen een paar werkdagen thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Jaap192, niet fijn dat je WiFi verbinding de laatste tijd vaker wegvalt of niet goed werkt. Klopt, dit komt wel vaker voor doordat de Zyxel modems al wat ouder zijn. Ik help je graag aan een nieuwe 🙂

Het nieuwe modem komt zo snel mogelijk jouw kant op! Deze ontvang je binnen een paar werkdagen thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?

Reageer