beantwoord

WiFi probleem na installatie Experia Box V10A

• 20 november 2019
  • 47 reacties
  • 644 keer bekeken

Toon het eerste bericht

47 reacties

Reputatie 1

@Natasja - Telfort het probleem is niet opgelost zoals je ziet

Reputatie 2

hoi @ArieH  

ik had deze installatie problemen ook bij de (v10a modem) ongeveer halfje jaartje geleden.

na wat contact met (telfort) dit toen niet kunnen oplossen.

ik ben uit eindelijk persoonlijk  naar de (kpn) winkel geweest deze kunnen omruilen voor de (v10 modem) werd me ook verteld dat deze het beste werkt op dit moment.

misschien kan je een v10 modem vragen?

s6 groetjes marco

Reputatie 1

Hallo @marcojaguartje kan ik inderdaad ook nog doen als het niet werkt, bedankt voor de tip. 

Reputatie 2

Hallo @marcojaguartje kan ik inderdaad ook nog doen als het niet werkt, bedankt voor de tip. 

graag gedaan @ArieH  

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ArieH. Ontzettend frustrerend dat het nog niet is opgelost. Ik lees dat op dit moment 6 van de 11 apparaten in je netwerk geen verbinding kunnen maken met WiFi? Kun je mij laten weten om welke apparaten dit precies gaat? En kun je ook laten weten wat er gebeurt als je verbinding probeert te maken met WiFi? Of zie je op alle zes de apparaten je netwerknaam niet verschijnen? Kan je dat iets meer toelichten? 

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie, ik zie op de zes apparaten, 3x laptop w10, 2x samsung tablet en 1x Huawei p9 lite mijn netwerknaam niet voorbij komen. 

Reputatie 1

Ha @Natasja - Telfort was even je naam vergeten te melden. 

Reputatie 8
Badge +9

Geeft niet, @ArieH! Ik zie je berichten ook zonder vermelding hoor. :slight_smile:  De Huawei P9 Lite is het toestel van jouw vrouw? Dat is niet een bijzonder oud toestel. Ik vind het dan toch ook wel vreemd dat er is aangegeven dat het probleem bij het toestel zou liggen. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de Technische Dienst en ik zie dat een van mijn collega's al met je heeft gebeld om een en ander op afstand te testen. Ik houd de updates in de gaten!

Reputatie 1

Ha @Natasja - Telfort ik heb vandaag idd met een collega van je aan de telefoon gezeten. Hij heeft het e.e.a nagekeken in het modem. Kan ook niet begrijpen dat het niet werkt, stuurt nu een V10 op. Maar hij kan niet garanderen of het dan wel werkt. Want volgens hem is het uitzenden van het WiFi signaal geen prioriteit van het modem. Meld me weer als ik meer weet. 

Reputatie 2

hoi @ArieH gelukkig krijg je nu een V10 modem toegestuurd. ben erg benieuwd :)

bij de V10A modem had ik vaak problemen met me (huawei mobiel) 

Reputatie 1

Ha @marcojaguartje ik ben ook benieuwd, hoop vanavond meer te weten te komen. 

Reputatie 2

Ha @marcojaguartje ik ben ook benieuwd, hoop vanavond meer te weten te komen. 

jap 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ArieH. Ik lees inderdaad dat mijn collega een aantal zaken met je heeft getest en je een Experia Box V10 heeft gestuurd om te kijken of al je apparaten dan wel verbinding maken met WiFi. Ik begrijp dat deze vandaag wordt bezorgd. Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Reputatie 1

Ha @Natasja - Telfort heb hem idd vanmiddag binnen gekregen. Ga hem vanavond aansluiten. 

Reputatie 2

:relieved:

Reputatie 8
Badge +9

Fijn, @ArieH. Ik hoop van harte dat de problemen zijn opgelost na het installeren van je nieuwe modem. Ik wacht je bericht af! :slight_smile:

Reputatie 1

Ha @Natasja - Telfort gisterenavond het modem aangesloten en binnen 10 minuten werkte alles. Zelfs gescheiden netwerknamen aan kunnen maken.

Bedankt voor de goede support en toch weer en tevreden klant. Had wel een beetje de moed laten zakken na al die antwoorden die ik allemaal te horen heb gekregen van de diverse werknemers van Telfort.

Nogmaals bedankt.

Reputatie 2

Ha @Natasja - Telfort gisterenavond het modem aangesloten en binnen 10 minuten werkte alles. Zelfs gescheiden netwerknamen aan kunnen maken.

Bedankt voor de goede support en toch weer en tevreden klant. Had wel een beetje de moed laten zakken na al die antwoorden die ik allemaal te horen heb gekregen van de diverse werknemers van Telfort.

Nogmaals bedankt.

gelukkig werkt het nu goed :) ( was een goeie tip) 

Reputatie 1

@marcojaguartje idd. werkt als een zonnetje.

Reputatie 2

@marcojaguartje idd. werkt als een zonnetje.

gelukkig, hopelijk ook voor de komende periode.... 

Reputatie 1

@marcojaguartje laten we het idd hopen dat het blijft functioneren

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ArieH. Sorry voor de ietwat late reactie hier. Ik ben blij te lezen dat de problemen zijn opgelost en je weer een tevreden klant bent. Dat vind ik goed om te horen. Graag gedaan! :slight_smile:

Reageer