wifi out

  • 20 januari 2017
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Wij zijn klant van jullie betalen belachelijk veel wat mij betreft voor iets wat niet werkt. Hoe kan het dat met 5 wifi apparaten waar lang niet altijd gebruik van gemaakt word tegelijk. Dat het regelmatig voorkomt dat een mobiel geen bereik heeft terwijl de provider jullie dus. Wel zeggen dat hij verbonden is

1 reactie

Reputatie 8
Dat kan makkelijk.
WiFi is zodanig druk dat vele WiFi netwerken om je heen storen, en een goede verbinding in de weg staan.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/tips-telfort-geen-traag-haperend-wifi-63808

Kies eens een ander, minder druk WiFi-kanaal.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-kanaal-veranderen.htm

Kun je o.a. controleren met deze app:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=nl

Reageer