beantwoord

WiFi op Zyxel werkt niet meer

• 25 juni 2019
  • 11 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn wifi doet het ineens na jaren niet meer.
Nu al een paar dagen geen wifi. Al een paar keer de router opnieuw opgestart en hem vandaag gereset.
Alle lampjes branden.
Wlan/wps knippert groen.
Wat moet ik doen???

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 juni 2019, 15:10

Bedankt voor de gegevens @lisethofmeijer, ik heb de straat + huisnummer verplaatst naar een vakje die alleen voor jou en mij zichtbaar is, verder is dat prima 🙂
Ik heb je daarmee een nieuw modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je een Zyxel modem zo ja dan ga ik er vanuit dat het Wifi gedeelte defect is.
Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en kunnen ze meteen je 06 nummer veranderen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @lisethofmeijer, welkom op het forum. Ik ben net als jimny benieuwd welk type modem je hebt, als je de gegevens die hij noemt op jouw forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een berichtje plaatst weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Wat je eventueel zelf ook al kunt doen is kijken of het beter wordt als je een ander kanaal kiest, daarmee gaat het WiFi netwerk op een andere frequentie uitzenden.

Ik heb jouw gebruikersnaam ook aangepast inderdaad, doordat het nu je 06-nummer is is dat voor iedereen zichtbaar. In verband met jouw privacy is dat niet handig, daarom heb ik het gewijzigd. Als je liever een andere naam gebruikt kan dat natuurlijk ook, dan hoor ik het graag van je.
Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik heb een ZyXel modem
Reputatie 8
Badge +11
Dan wil ik die gaan omruilen voor een ander model. Zou je daarvoor je forumprofiel nog kunnen aanvullen met de gevraagde gegevens? Anders weet ik niet waar ik deze heen moet sturen 🙂
Reputatie 1
Hoi jasper,

Hoop dat ik hem goed heb ingevuld.
Anders hoor ik het graag.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens @lisethofmeijer, ik heb de straat + huisnummer verplaatst naar een vakje die alleen voor jou en mij zichtbaar is, verder is dat prima 🙂
Ik heb je daarmee een nieuw modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @lisethofmeijer, ik zie dat het nieuwe modem inmiddels is bezorgd en aangesloten. Hoe gaat het nu met de WiFi verbinding?
Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik heb hem ontvangen en aangesloten.
Bedankt voor de snelle service!
Ik heb weer wifi.

Mvg
Reputatie 8
Badge +11
Top, dat is goed om te lezen @lisethofmeijer. Fijn dat het weer werkt, als ik nog iets voor je kan betekenen weet je me te vinden.
Hay goededag,
ik heb helaas precies het zelfde probleem als lise
ik heb ook een zyxel router.
wat nu?

mvg
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Halil Gurel, welkom op het forum 🙂 Heb je het kanaal wijzigen zoals eerder in het topic genoemd al geprobeerd? Als dat geen verbetering gaf kan je jouw profiel ook aanvullen met de gegevens, zodat ik mee kan kijken.

Reageer