beantwoord

WiFi op ZyXEL werkt niet

• 6 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 167 keer bekeken

Hallo,

De WiFi op mijn ZyXEL werkt niet naar behoren. Ik had al langere tijd last van het herhaaldelijk wegvallen van de verbinding op mijn telefoon. Op de rest van de apparaten functioneerde de WiFi wel goed. Maar sinds een paar dagen houdt de verbinding wel vast op alle apparaten maar kan er niks geladen worden. Mijn laptop geeft dan bijvoorbeeld aan; "wel verbinding, geen internet". Dit doet zich voor bij alle apparaten in huis. Het aan en uit zetten mocht niet baten.
Zou u mij hierbij kunnen helpen zodat ik weer zorgeloos kan internetten?

Met vriendelijke groet,
Emma Spaan
icon

Beste antwoord door Stephen 10 oktober 2017, 19:40

Hallo Emma, via een privébericht heb je mij laten weten dat je een nieuw modem hebt ontvangen en deze naar behoren functioneert. Bedankt voor het melden. 🙂
Bekijk reactie

12 reacties

Er zijn vaker meldingen van Zyxels waarvan de wifi module langzaam aan het overlijden is.
Webcare pakt je topic wel op. Ik gok op een nieuw modem. 🙂
Ik heb een mail ontvangen dat er een reactie is geplaatst op mijn topic door een Telfort medewerker maar ik kan de reactie hier niet lezen?:?
Dat is apart.
Wat is de tijd waarop het mailtje, ongetwijfeld automatisch, is verzonden?
Kan je de tekst van dat mailtje hier plakken?
Reputatie 8
Badge +11
De melding krijg je als iemand reageert op het topic. Onderscheid tussen wel of niet Telfort-medewerkers is volgens mij niet mogelijk.
Het gaat dus niet om een onzichtbare/onleesbare post.
De melding krijg je als iemand reageert op het topic. Onderscheid tussen wel of niet Telfort-medewerkers is volgens mij niet mogelijk.
Het gaat dus niet om een onzichtbare/onleesbare post.

De naam van de poster staat er wel in. Als daar de naam staat van een webcare medewerker is het van een telfort medewerker.
In de mail stond:”Stephen - Telfort heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic ‘WiFi op ZyXEL werkt niet’”. Maar aangezien ik jullie reacties wel gelijk kan lezen denk ik dat het misschien een foutje is?
Misschien een reactie in het verkeerde topic geplaatst, en snel gecorrigeerd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Emma, welkom op het forum! Er is iets misgegaan want ik had inderdaad gereageerd. Kun je je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Bedankt voor je reactie! Ik heb mijn profiel ge-updated. Ik hoop dat het snel opgelost is😊
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Emma, bedankt! Zie privébericht.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Emma, via een privébericht heb je mij laten weten dat je een nieuw modem hebt ontvangen en deze naar behoren functioneert. Bedankt voor het melden. 🙂

Reageer