beantwoord

Wifi op Zyxel P-2812 werkt niet meer

  • 29 november 2016
  • 4 reacties
  • 247 keer bekeken

Goedendag,

Sinds een aantal dagen ontvang ik op mijn apparaten geen wifi-signaal meer van mijn modem (type P-2812HNU-F1).
Met een netwerkkabel kan ik wel verbinding maken, dus aan de lijn ligt het niet.

Tot nu toe geprobeerd:
* diverse keren de stroom enige tijd van het modem gehaald
* het modem m.b.v. een paperclip gereset, na herstart brandt het WLAN-lampje niet
* de 'Wifi on/off'-knop kort indrukken heeft geen resultaat
* deze knop 10 seconden ingedrukt houden zorgt voor een oranje knipperend lampje
* na ongeveer een minuut verandert dit in een constant brandend groen lampje, maar nog steeds geen signaal
* bij de instellingen van het modem 'Enable Wireless LAN' uit- en weer aangevinkt

Helaas blijken alle bovenstaande handelingen niet te werken.
Graag een suggestie om dit probleem op te kunnen lossen.
Bij voorbaat dank! 🙂
icon

Beste antwoord door Michael 2 december 2016, 17:33

Hoi Cefas,

Welkom.

Het modem lijkt inderdaad defect te zijn. Ik heb je daarom een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze wordt volgende week bij je afgeleverd. Laat je het weten als hij binnen is?

Super!

@cobus,

Dank je!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dat zal een nieuw modem worden denk ik maar Telfort moet dit oppakken.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Cefas,

Welkom.

Het modem lijkt inderdaad defect te zijn. Ik heb je daarom een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze wordt volgende week bij je afgeleverd. Laat je het weten als hij binnen is?

Super!

@cobus,

Dank je!
Fijn, bedankt Cobus en Michael voor het reageren!
Ik zal het komende week nog even laten weten 🙂
Hoi Michael,

Het nieuwe modem is inmiddels een uurtje actief en het draait allemaal weer als een zonnetje 🆒
Bedankt voor de goede service!

Reageer