beantwoord

WiFi op Zyxel modem werkt niet meer

• 8 juli 2019
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
De wifi werkt niet meer sinds enkele dagen. Ik heb de stappen ondernomen die zijn aangegeven op jullie site. Opnieuw opstarten, resetten werkt niet. Internet op de laptop via kabel werkt wel. In het forum zag ik bij anderen met hetzelfde probleem dat er een nieuwe modem toegestuurd wordt. Graag hoor ik wat te doen.
Groeten Claudia
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 juli 2019, 14:32

Hoi @Claudia84, niet fijn dat je WiFi verbinding niet meer werkt. Goed dat je al van alles, zoals resetten, hebt geprobeerd. Als dat niet meer helpt, is er meestal iets mis met het modem.

Daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis, zo snel mogelijk. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je pc+huisnummer dan ziet webcare wie je bent Als je topic aan de beurt is
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Claudia84, niet fijn dat je WiFi verbinding niet meer werkt. Goed dat je al van alles, zoals resetten, hebt geprobeerd. Als dat niet meer helpt, is er meestal iets mis met het modem.

Daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis, zo snel mogelijk. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Claudia84, ik hoop dat het een goed teken is dat ik nog geen nieuw berichtje van je heb gehad. Zo niet of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag 🙂
Reputatie 1
Sorry, dat ik niet gereageerd had. Alles werkt weer met de nieuwe modem. ☺
Bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +9
@Claudia84 Geen probleem, fijn dat alles weer werkt en dankjewel voor de bevestiging! 🙂

Reageer