beantwoord

WIFI op Zyxel modem werkt niet meer

• 29 april 2018
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

De WIFI op mijn zyxel P-2812HNU modem werkt niet meer.
Ik heb het modem al gereboot (zowel softewarematig and hardware matig op de achterkant)
Ik de de factory default settings geladen, maar de WIFI blijft uit
ik heb het modem ook een aantal uren uitgezet, maar de WIFI heeft er definitief mee opgehouden

iemand nog een idee of is de WIFI op de modem gewoon stuk?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 1 mei 2018, 15:32

Hoi beetlebar, welkom op het forum en fijn dat Jimmy, Nelly Jacoba en Franzki al hebben gereageerd met wat je kunt verwachten; hier ben ik! In het systeem zie ik dat je contact hebt gehad over je modem en dat er een nieuwe onderweg is naar je. Fijn dat mijn collega je al heeft kunnen helpen. Wil je laten weten of het met het nieuwe modem goed werkt? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je zyxel heeft zijn langste tijd gehad tijd voor vervanging, zet je kantnummer in je forumprofiel dan weet webcare Telfort wie je bent
Als aanvulling op Jimny:
Webcare kan dat voor je regelen.
Ze lezen hier op werkdagen mee, en komen "vanzelf" in de lucht als je topic aan de beurt is.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weten ze om welke aansluiting het gaat.
dank voor de reacties, ik heb mijn klantnummer in mn profiel gezet
Reputatie 8
Badge +16
Overigens kan het ook de netadapter zijn die defect begint te raken... mocht je nog een zelfde soort adapter hebben liggen (12V/2A zeg ik uit mijn hoofd) zou je het daarmee nog tijdelijk kunnen proberen in afwachting van een nieuw modem.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi beetlebar, welkom op het forum en fijn dat Jimmy, Nelly Jacoba en Franzki al hebben gereageerd met wat je kunt verwachten; hier ben ik! In het systeem zie ik dat je contact hebt gehad over je modem en dat er een nieuwe onderweg is naar je. Fijn dat mijn collega je al heeft kunnen helpen. Wil je laten weten of het met het nieuwe modem goed werkt? Ik hoor het graag.

Reageer