Hoi! Ik heb problemen met de wifi op mijn tv (philips). Zowel de apps als de google chrome cast werken niet of slecht. Als ik een aflevering of film wil kijken kan ik wel beginnen met kijken, maar na een tijdje stopt de wifi verbinding en komt er in beeld te staan dat ik opnieuw verbinding moet maken. De wifi op mijn telefoon/laptop werkt wel gewoon goed!
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Natasja - Telfort
Dag
Als dat niet lukt, dan zijn er een aantal dingen die je kunt proberen om je WiFi te optimaliseren. De tip van
- Klik op deze URL: http://192.168.2.254
- Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: als je het wachtwoord van het modem niet zelf hebt aangepast, log je in met de gebruikersnaam 'Admin'. Het wachtwoord staat op de sticker achterop het modem.
- Ga naar 'Network' > 'LAN' > 'LAN DHCP'.
- Via 'Add' kun je middels DHCP binding je TV een statisch IP-adres geven. Je dient wel het MAC-adres van je TV te weten om dit te kunnen doen.