beantwoord

WiFi op nieuwe laptop valt constant weg

• 7 april 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem sinds ik begin dit jaar een nieuwe laptop heb, ook een HP Pavilion laptop. De verbinding valt constant weg en is elke keer te verhelpen door de probleemoplossing te starten. Soms is het een hele tijd stabiel, soms kan ik al gelijk weer de probleemoplossing nog een keer laten draaien en zo tig keer achter elkaar. Ik heb ook een Experia V8 en inmiddels al zo'n beetje alle andere oplossingen die op internet te vinden zijn bij dit probleem, zonder succes uitgeprobeerd. Heb hierover tijdje geleden contact opgenomen met de klantenservice en uit proberen te leggen wat er aan de hand was, maar dan moest ik toch eerst even proberen de modem te resetten, enz enz enz. Aangezien ik juist nu nog meer afhankelijk ben van stabiel internet, zou ik graag ook een andere modem toegestuurd willen krijgen om dit probleem te kunnen verhelpen. Alvast bedankt voor de reactie!

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 april 2020, 08:23

Hoi @N00rtje, welkom hier. 

Sinds je de nieuwe laptop hebt, heb je problemen met de WiFi begrijp ik. Deze valt steeds weg terwijl deze op alle andere apparaten thuis wel goed blijft werken? Nu wil je hiervoor graag een nieuw modem. Ik wil graag eens meekijken wat ik kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

3 reacties

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als in deze topic (reactie daar ook al geplaatst):

https://forum.telfort.nl/wifi-269/gateway-niet-beschikbaar-83912#post729423

sinds ik begin dit jaar een nieuwe laptop heb, ook een HP Pavilion laptop, valt de verbinding constant weg, wat elke keer te verhelpen is door de probleemoplossing te starten. Soms is het een hele tijd stabiel, soms kan ik al gelijk weer de probleemoplossing nog een keer laten draaien en zo tig keer achter elkaar. Ik heb ook een Experia V8 en inmiddels al zo'n beetje alle andere oplossingen die op internet te vinden zijn bij dit probleem, zonder succes uitgeprobeerd.

Ik heb hierover tijdje geleden contact opgenomen met de klantenservice en uit proberen te leggen wat er aan de hand was, maar dan moest ik toch eerst even proberen de modem te resetten, enz enz enz. Om de modem te resetten moet ik er eerst een ladder bij halen en de mogelijkheid die ik heb om dat te doen, is niet ook altijd het tijdstip waarop ik nog met de klantenservice contact kan krijgen, waardoor het vervolgens er dan weer tussendoor schiet nog te bellen. De modem is in ieder geval een aantal weken geleden dus gereset nog en ook dat maakt geen verschil. Aangezien ik nu juist nog meer afhankelijk ben van werkend en stabiel internet, zou ik graag zoals maaike1997 een andere modem toegestuurd krijgen, aangezien dit bij haar het probleem ook eindelijk verhielp en ik geen zin heb om weer er eerst een ladder bij te moeten halen eerst om iets te gaan doen waarvan al duidelijk is dat dit geen verschil maakt. Ik hoop een goede oplossing aangedragen te kunnen krijgen in ieder geval!

Admin: bericht afgesplitst en samengevoegd met eigen topic.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @N00rtje, welkom hier. 

Sinds je de nieuwe laptop hebt, heb je problemen met de WiFi begrijp ik. Deze valt steeds weg terwijl deze op alle andere apparaten thuis wel goed blijft werken? Nu wil je hiervoor graag een nieuw modem. Ik wil graag eens meekijken wat ik kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden aangezien ik geen reactie van je heb ontvangen. 

Reageer