beantwoord

WiFi modem V10 werkt niet meer

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste Telfrot,

12 dagen geleden heb ik deze post geplaatst.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/wifi-modem-v10-werkt-niet-meer-79828

11 dagen geleden is mij door jullie gevraagd mijn profiel aan te vullen. Dit heb ik nog de zelfde dag gedaan.
Na 2 dagen wachten nog altijd geen reactie dus heb ik maar gebeld. Vreselijk gesprek was het.

Mijn modem was dus kapot en heb 8 dagen geleden een nieuwe gekregen.

3 dagen geleden weer de zelfde issues.

Telfort heeft nooit meer een reactie op mijn topic achtergelaten maar wel mooi het topic als beantwoord gemarkeerd.
Het issue is nog niet opgelost Telfort. ZIe het topic.

Ik snap best dat er bijzondere dagen zijn geweest qua bezetting maar dit gaat me nu wel te lang duren.

In een ander topic waarin ik aangaf dat mijn stb helemaal niet meer start is 1 dag later al wel een nieuwe verzonden.

Dus een aantal vragen:
Waarom wordt er niet meer gereageerd door Telfort.
Waarom wordt het topic als beantwoord gemarkeerd terwijl er niet eens wordt nagegaan of het probleem ook echt is opgelost.

Graag hulp in deze zodat ik weer fatsoenlijk kan internetten.

De stappen die zijn ondernomen vind je in het andere topic.

Admin: nieuwe topic samengevoegd met het bestaande topic
Reputatie 2
Badge
@telfort

Wel tijd om 2 topics samen te voegen en nog altijd geen reactie?
Spijt me zeer maar dit vindt ik alles behalve fatsoenlijk.
Ik zit nu al een hele tijd met een brakke wifi verbinding.
Diep teleurgesteld hierdoor.
Reputatie 5
Badge +7
Goedemorgen dikkedikkie, het heeft waarschijnlijk ook met de feestdagen te maken, ik vermoed dat dit topic per ongeluk over het hoofd gezien is. Dat is niet de bedoeling, excuus daarvoor!

Niet fijn dat de nieuwe Experia Box het toch niet goed blijkt te doen. Zoals Babylonia ook al aangaf, heb je eigenlijk alles geprobeerd. Daarom heb ik een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en hoe het daarmee gaat? 🙂
Reputatie 2
Badge
Alexandra - Telfort schreef:

Goedemorgen dikkedikkie, het heeft waarschijnlijk ook met de feestdagen te maken, ik vermoed dat dit topic per ongeluk over het hoofd gezien is. Dat is niet de bedoeling, excuus daarvoor!

Niet fijn dat de nieuwe Experia Box het toch niet goed blijkt te doen. Zoals Babylonia ook al aangaf, heb je eigenlijk alles geprobeerd. Daarom heb ik een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en hoe het daarmee gaat? :)

Dankje
Reputatie 6
Badge +9
Namens Alexandra graag gedaan. We zijn erg benieuwd hoe het nieuwe modem functioneert.

Reageer