beantwoord

Wifi Modem

• 21 februari 2018
  • 13 reacties
  • 256 keer bekeken

Hallo,

Onze wifi doet al een hele lange tijd raar. Iedere avond loopt de wifi vast of doet hij het helemaal niet. Graag willen wij een nieuwe modem ontvangen aangezien deze ook al heel oud is. De wifi modem die wij op dit moment hebben heet ZYXEL.
icon

Beste antwoord door Stephen 21 februari 2018, 13:41

Bedankt voor de snelle reactie. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Met een beetje geluk heb je deze morgen in huis. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Even afgezien van alle mogelijke oorzaken. In onderstaande link staat beschreven wat je allemaal zelf kunt doen om het te verbeteren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Als dat allemaal niet helpt gaan we vrolijk op zoek naar een andere oorzaak en oplossing.
Reputatie 8
Badge +17
De Zyxel is volgens mij aan het eind van zijn latijn dus tijd voor vervanging lijkt mij het handigste
De Zyxel is volgens mij aan het eind van zijn latijn dus tijd voor vervanging lijkt mij het handigste

Klopt, hoe kan je voor een vervanging zorgen? Moet ik zelf contact opnemen met het kantoor van Telfort ?

Klopt, hoe kan je voor een vervanging zorgen? Moet ik zelf contact opnemen met het kantoor van Telfort ?

Nee hoor, webcare leest hier mee.
Zij pakken je topic vandaag of morgen wel op.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Fouzia, welkom op het forum! Ik wil je graag verder van dienst zijn maar ik zie alleen je postcode staan. Kun je mij je huisnummer ook kenbaar maken? Bij voorbaat dank!
Hallo Fouzia, welkom op het forum! Ik wil je graag verder van dienst zijn maar ik zie alleen je postcode staan. Kun je mij je huisnummer ook kenbaar maken? Bij voorbaat dank!

Ik weet helaas niet zo goed hoe dit werkt aangezien ik hier nieuw mee ben. Huisnummer is 34. Helaas kan ik namelijk onze klantnummer ook niet meer vinden dus ik hoop dat ik z.s.m. geholpen kan worden.

Groetjes,
Fouzia
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de snelle reactie. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Met een beetje geluk heb je deze morgen in huis. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Ik ondervind continue problemen met de experia box. Hij verbreekt de wifi, is erg langzaam, moet dagelijks opnieuw opgestart worden om de wiffi weer een acceptabele snelheid te laten hebben. Alles al geprobeerd om het signal te verbeteren, maar geen effect. Suggesties?
Hier staat een heel stappenplan
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi/wifi-verbeteren.htm
Hallo Nelly, ik heb echt alles al geprobeerd maar geen verbetering. Misschien vervangen?
Grt,
Arjen
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Armano, ik zie dat het modem nog geen harde reset heeft gehad. Dit graag even uitvoeren.
En ook de dsl-kabel (kabel tussen modem en IS/RA punt) vervangen. Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd.
Stephen, het modem een harde reset gegeven maar zonder effect. Dus maar een nieuwe kabel getrokken - geen verbetering. Internet aan de kabel is perfect maar de wifi blijft bagger. Misschien wordt het tijd voor een andere modem? Ik hoor graag, Grt, Arjen
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het uitvoeren van de handelingen. Wat jammer dat deze niet tot verbeteringen hebben geleid. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen.
Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert?

Reageer