beantwoord

WiFi met Zyxel werkt niet meer

• 4 september 2019
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond. Ik heb inmiddels al 3 dagen geen wifi. Vast internet werkt naar behoren, maar ik kan op geen enkel apparaat wifi krijgen. Er is telkens een 'verificatiefout'. Gisteren heb ik gesproken met iemand van het callcenter die aangaf dat Telfort geen Wifi aanbiedt (en internet doet het wel), het aan mijn apparaten moet liggen, ik een wifi-versterker zou kunnen proberen of gewoon een paar dagen moet wachten.
Ik heb het er gisteravond bij gelaten, maar ik kan niets anders verzinnen dan dat er in de modem een mankement is ontstaan. Ik heb alle stappen van de probleemoplosser doorlopen en dit gisteravond met de medewerker van het callcenter herhaald. Helaas geen oplossing.

Ik hoor graag wat ik moet doen om de wifi te krijgen die Telfort en KPN wel degelijk bij hun product beloven.

Alvast bedankt voor de reactie! Hartelijke groet, Nanda Stijntjes

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 september 2019, 09:14

Hallo @Nandastijntjes, welkom hier op het forum 🙂 Ik denk net als jimny dat de WiFi van de Zyxel de geest heeft gegeven, ik heb je daarom een nieuw modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Nanda, fijn om te horen dat alles daarmee weer goed werkt! 🙂 Ik had de collega die je toen sprak al een bericht gestuurd, zodat die het ook weet.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic aanmaken, we helpen je graag.
Reputatie 1
Ik heb de nieuwe modem ontvangen. Fijn dat dat zo snel kon! Alles werkt weer! Dank!
Als tip: het is misschien goed om te zorgen dat de medewerker van het callcenter ook weten hoe wifi werkt.

Dank voor de hulp op het forum!

Groet, Nanda
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nandastijntjes, welkom hier op het forum 🙂 Ik denk net als jimny dat de WiFi van de Zyxel de geest heeft gegeven, ik heb je daarom een nieuw modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Super! Dank je wel! Ik wacht het vol spanning af 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Daar het een Zyxel modem is weet ik haast wel zeker dat het WiFi gedeelte defect is vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent Als ze aan je topic toezijn

Reageer