beantwoord

WiFi met Zyxel werkt niet

• 8 september 2019
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo
De wifi werkt hier al 4 dagen niet met het zyxel modem.
Zouden jullie aub naar het adres kijken wat ik er prive bjj heb toegevoegd.
Ik vermoed dat ik een nieuwe modem moet krijgen van jullie heb namelijk alle stappen viabde helpdesk gevolgd zelfs de reset knop uitgeprobeerd niks werkt hij wil maar geen wifi pakken.
Zouden jullie dit met spoed kunnen regelen althans een nieuwe modem toesturen ik werk uit huis en heb dus vrjjwel wifi nodig.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 september 2019, 13:04

Hi @40MertBerna1992, je ontvangt het nieuwe modem zo snel mogelijk. Je kan in de tussentijd een kabel tussen het modem en je laptop of computer aansluiten, dan werkt je verbinding namelijk wel. Het is alleen de WiFi functie die nu niet werkt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @40MertBerna1992, ik denk dat je gelijk hebt en dat de WiFi functie van het Zyxel modem niet goed meer werkt. Dat is niet fijn, zeker als je thuis werkt. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Ik verwacht dat het met het nieuwe modem weer werkt zoals het hoort 🙂 Laat je weten wanneer je het nieuwe modem ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Goedemorgen,
Dat doe ik zeker. Het zou fijn zijn als het vandaag al deze kant kaN opkomen, het is nu al de 5de dag dat ik mijn mobiel internet moet gaan gebruiken en nu heb ik ook geen internet meer op mijn mobiel.
Graag op de factuur van september een korting voor 5 dagen verekenen voor het niet kunnen gebruiken van internet thuis, dit wil ik graag declareren want dit is heel vervelend ik ben al bijna 10 jaar klant bij jullie zou netjes zijn als jullie hier iets tegen over stellen.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @40MertBerna1992, je ontvangt het nieuwe modem zo snel mogelijk. Je kan in de tussentijd een kabel tussen het modem en je laptop of computer aansluiten, dan werkt je verbinding namelijk wel. Het is alleen de WiFi functie die nu niet werkt.

Reageer