beantwoord

WiFi is traag

• 10 januari 2019
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

Mijn internet glasvezel modem staat in de gang maar heb vanuit de gang naar de woonkamer hele slechte wifi ik weet het niet meer mijn buren hebben ook telfort maar hebben een extra modem ban jullie maar ik heb jullie nu zon 3 keer geprobeerd maar ik denk datbik beter kan opstapen naar een andere provider

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 januari 2019, 19:45

Hallo @Fouzia82, een trage internetverbinding is niet fijn inderdaad! Je zegt dat het 'heel traag' is, hoe traag is het precies? Heb je al een speedtest gedaan om te kijken welke snelheid je haalt? En zou je die ook kunnen doen via een bekabeld aangesloten computer? Dan hebben we daar een vergelijking in. Op je profiel zie ik je postcode al staan, zou je daar je huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Dan kan ik de verbinding tot en met het modem ook vanaf hier bekijken. Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Fouzia82, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is je verbinding nog verbeterd of kan ik je hierbij nog helpen?
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Fouzia82, een trage internetverbinding is niet fijn inderdaad! Je zegt dat het 'heel traag' is, hoe traag is het precies? Heb je al een speedtest gedaan om te kijken welke snelheid je haalt? En zou je die ook kunnen doen via een bekabeld aangesloten computer? Dan hebben we daar een vergelijking in. Op je profiel zie ik je postcode al staan, zou je daar je huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Dan kan ik de verbinding tot en met het modem ook vanaf hier bekijken. Ik zie je reactie tegemoet!

Reageer