beantwoord

Wifi internet problemen Zyxel modem

• 30 september 2019
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
Al geruime tijd heb ik problemen met wegvallende Wifi internet verbinding op het Zyxel modem.Dit gebeurt meerder keren per dag op meerdere apparaten. Vaak moet ik het modem dan resetten. Verschillende malen al een ander kanaal geprobeerd maar het probleem blijft.

Bekabeld internet werkt verder goed.

Ik vermoed dat het modem aan vervanging toe is.

Vriendelijke groeten, Erik
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 september 2019, 11:51

@erhu Hoi Erik, niet fijn dat je WiFi verbinding vaak wegvalt en je het modem steeds moet resetten. Goed dat je dit laat weten. Het lijkt erop dat het WiFi gedeelte van het modem niet goed meer werkt.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik verwacht dat de WiFi verbinding het dan weer goed doet 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Dat zou zo maar kunnen.
Staan je naw gegevens en/of klantnummer al in je forumprofiel?
Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +9
@erhu Hoi Erik, niet fijn dat je WiFi verbinding vaak wegvalt en je het modem steeds moet resetten. Goed dat je dit laat weten. Het lijkt erop dat het WiFi gedeelte van het modem niet goed meer werkt.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik verwacht dat de WiFi verbinding het dan weer goed doet 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hi @erhu, ik heb niets meer van je gehoord, ik ga er vanuit dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het me dan vooral weten, dan help ik je verder.
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort
Modem inmiddels ontvangen en geinstalleerd. Alles werkt prima.

Bedankt voor de hulp.

Groeten, Erik
Reputatie 8
Badge +9
@erhu Dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben blij om te horen dat alles goed werkt! 🙂 Je weet ons te vinden hier op het forum als we iets voor je kunnen doen.

Reageer