beantwoord

Wifi hardware defect

• 21 april 2019
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

De Wifi van mijn Zyxel router heeft het plotseling begeven.

Alle servicestappen heb ik doorlopen.

Lampje brand ook niet meer en er staat ook een melding dat het systeem geen kanaalnummer teruggeeft voor de automatische kanaal instelling. Is er nog iets dat ik kan doen of ben ik veroordeeld tot de vervangservice tijdens kantooruren?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 april 2019, 13:07

Ik heb je bericht zeker gezien. Ik heb dan ook een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt snel jouw kant op. 🙂 Veel plezier ervan.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
De toko ís gesloten op zon- en feestdagen dus de eerste gelegenheid is om a.s. dinsdag 0900-9596 te bellen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @BennieV, dat klinkt alsof de WiFi module van het modem het begeven heeft. Ik wil je dan ook graag een nieuw modem sturen, ik heb hiervoor alleen geen gegevens. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt? Of heb je inmiddels al contact gehad met een collega?
Hoi Bart,

Die indruk had ik zelf ook al. Ik heb de gegevens in het profiel aangevuld, alvast bedankt!
Hoi @Bart - Telfort had je mijn berichtje gezien?
Ik moet overigens iedere keer bij het inloggen hier mijn wachtwoord resetten maar dat is een ander probleem.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je bericht zeker gezien. Ik heb dan ook een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt snel jouw kant op. 🙂 Veel plezier ervan.

Reageer