beantwoord

WiFi hapert/valt regelmatig uit

• 20 april 2020
  • 9 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Sinds enkele dagen hebben we last van “haperend” wifi, zelfs gisteravond een hapering tijdens tv kijken terwijl deze bedraad is aagesloten.

Alle stappen van de (telfort) website doorlopen helaas biedt dat geen oplossing.

Tevens het modem enkele keren gereset ook dit biedt geen oplossing

Wij hebben glasvezel, experia box V8 en een experia wifi kastje

welke opties zijn er nog?

Graag reactie

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 april 2020, 12:37

@Paul zonnet Hoi Paul, niet fijn dat de WiFi verbinding niet goed werkt, maar dat ook het tv kijken hapert. Zeker nu we allemaal thuis zitten is. Goed dat je het aangeeft, we helpen je hier graag verder.

Ik sta ook achter het vermoeden van jimny, de kans is aanwezig dat jouw huidige modem niet goed meer werkt. Daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Je ontvang het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt en alles weer werkt, kan je oude apparatuur zoals het modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag,

Sinds enkele dagen hebben we last van “haperend” wifi, zelfs gisteravond een hapering tijdens tv kijken terwijl deze bedraad is aagesloten.

Alle stappen van de (telfort) website doorlopen helaas biedt dat geen oplossing.

Tevens het modem enkele keren gereset ook dit biedt geen oplossing

Wij hebben glasvezel, experia box V8 en een experia wifi kastje

welke opties zijn er nog?

Graag reactie

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 8
Badge +18

Als zelfs de verbinding bekabeld uitvalt denk ik persoonlijk dat je V8 modem zijn beste tijd gehad heeft, vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn

Reputatie 1

beste Jimny

Bedankt voor je reactie

ik heb de gevraagde info toegevoegd aan mijn forum profiel

Ik zien een nieuw modem wel tegemoed

Enig idee hoe lang dat nog duurt?

Groet

Paul

Reputatie 8
Badge +10

@Paul zonnet Hoi Paul, niet fijn dat de WiFi verbinding niet goed werkt, maar dat ook het tv kijken hapert. Zeker nu we allemaal thuis zitten is. Goed dat je het aangeeft, we helpen je hier graag verder.

Ik sta ook achter het vermoeden van jimny, de kans is aanwezig dat jouw huidige modem niet goed meer werkt. Daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Je ontvang het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze aangesloten hebt en alles weer werkt, kan je oude apparatuur zoals het modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Beste Alexandra, het modem is ontvangen en inmiddels geïnstalleerd. Werkt weer naar behoren. bedankt voor jullie actie.

Reputatie 8
Badge +10

@Paul zonnet Fijn om te horen Paul, en graag gedaan! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.

Reputatie 1

Beste Alexandra,

Alles werkt wel prima maar toch een vraagje:

Via de instelling heb ik de naam van het wifi netwerk aangepast.

wat opvalt is dat ik dmv de app “wifi analyzer” 2 wifi netwerken zie met dezelfde naam.

Hoe kan dat?

is er soms een zgn gasten account?

Graag je reactie/oplossing

Reputatie 8
Badge +18

Dat zit hem waarschijnlijk in de 2,4 Ghz en de 5 Ghz band waardoor je 2 ziet

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Paul zonnet, dat mag altijd. Dat heeft zoals jimny al vertelde inderdaad vaak te maken met de 2,4 en 5 GHz verbinding die het modem uitzendt. 

Reageer