beantwoord

WiFi Gastnetwerk Experia Box V10

• 12 december 2018
  • 5 reacties
  • 1834 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een Experia v10 van Telfort en ik ben benieuwd of het WiFi gastnetwerk zou moeten werken?
En hoe dan.
Als ik nu probeer, blijft mijn device oneindig lang "IP adres ophalen", maar geen verbinding.
icon

Beste antwoord door Jojoptd 12 december 2018, 08:14

Even snel gekeken, maar helaas. M'n mobiel blijft nog steeds staan op "IP adres ophalen"...
Is er een Telfort gebruiker die gast WiFi op een Experia v10 uberhaupt aan de praat heeft?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hieronder staat een uitleg hoe dit te doen, lees die nog eens door.

https://www.kpn.com/faq/19306
Reputatie 1
Even snel gekeken, maar helaas. M'n mobiel blijft nog steeds staan op "IP adres ophalen"...
Is er een Telfort gebruiker die gast WiFi op een Experia v10 uberhaupt aan de praat heeft?
Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Jojoptd ,
bij mij werkt het gewoon goed, ik gebruik het voor de IoT-toepassingen.
De SSID-naam en wachtwoord aangepast en opgeslagen en mijn IoT-dingen hebben keurig verbinding met mijn 'gastnetwerk'.
Wel zo veilig.
Reputatie 1
@JanD

Thx voor je bericht. Ik ga later weer aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jojoptd, welkom op het forum! De V10 heeft inderdaad een gastnetwerk, die je in kunt stellen zoals JanD en Enterprise aangeven. We horen allemaal graag van je of het daarmee gelukt is 🙂

Reageer