beantwoord

wifi experiabox V8 valt steeds weg

• 18 juni 2018
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Sinds een aantal weken valt mijn wifi steeds weg. Ik heb glasvezel met experiabox v8. Ik ben al een aantal jaren klant en had geen problemen met de wifi, ook niet met de signaalsterkte. Ik heb het modem al een aantal keren van de stroom gehaald. Dit helpt maar heel even. Ook het modem afgelopen zaterdag een reset gegeven, helaas zonder resultaat. Wfif blijft wegvallen. Ik heb geen problemen van bekabelde aansluitingen, ook niet met TV. Stappenplan wifi heb ik ook uitgeprobeerd, zonder resultaat. Ik heb het vermoeden dat de experiabox kuren vertoont. Graag hulp bij het oplossen van mijn probleem.

Bvd.
icon

Beste antwoord door Stephen 18 juni 2018, 20:14

Hallo BNNT, welkom op het forum! Aangezien je alle stappen al hebt uitgevoerd en het probleem nog steeds niet is opgelost stuur ik je een nieuw modem. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo BNNT, welkom op het forum! Aangezien je alle stappen al hebt uitgevoerd en het probleem nog steeds niet is opgelost stuur ik je een nieuw modem. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost.
Beste Stephen,

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik laat weten of het nieuwe modem mijn probleem oplost.
Beste Stephen,

Ik heb zojuist het nieuwe modem geïnstalleerd. Mijn probleem is opgelost. Dank je wel voor de snelle service! Het oude modem stuur ik retour.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 🙂

Reageer