beantwoord

WiFi Experiabox V10 werkt niet meer

• 24 december 2017
  • 5 reacties
  • 1620 keer bekeken

Goedemorgen,
Mijn WiFi werkt sinds vanmorgen niet meer. Alle stappen doorlopen in de probleemoplosser maar als ik dan op het laatst de keuze “WiFi lampje brandt niet” doe dan stopt de probleemoplosser plots met probleem oplossen. Wat kan ik nu nog doen?

Ik hoor het graag spoedig want dit jaar hebben we al genoeg problemen gehad met Telfort. Om nu de hele kerst zonder WiFi te zitten is geen oplossing wat mij betreft.

Mvg Bert

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door jimny 25 december 2017, 13:40

Het is een Experia V10. Tv werkt wel (is aangesloten met een kabel).
Probleemoplosser werkt wel alleen krijg je aan het eind geen oplossingen meer aangedragen.

Er is een speciaal topic voor en mogelijk ook een oplossing voor de V10

https://forum.telfort.nl/topic/show?tt=problemen-met-wifi-v10-firmware-v1-01-01t01-7&tid=72912&ft=randapparatuur&fid=272

Zelf heb ik gekozen voor lagere wifi kanalen op de 5 Ghz band dus niet van boven de 100
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Werkt verder alles wel? Welk modem heb je?
Probleemoplosser werkt bij mij wel. Misschien kan ik je verder helpen door hem hier te door te lopen voor je.
Ik kreeg overigens eerst de melding dat de site opnieuw aan het opstarten was, dus misschien werkte hij daardoor bij jou niet.

Deze stap al gezien?

Probleemoplosser werkt wel alleen krijg je aan het eind geen oplossingen meer aangedragen.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je bekabeld wel internet? De reset is op de juiste wijze uitgevoerd? De resetknop ingedrukt houden (5 seconden of meer) tot het power lampje rood gaat branden?
Als je de complete oplosser hebt doorlopen kon het weleens lastig worden. Telfort is hier op het forum pas de 27e weer aanwezig. Of de servicedesk of andere contactkanalen wel bezet zijn betwijfel ik, maar niet geschoten is altijd mis......

Contact mogelijkheden
Reputatie 8
Badge +17

Er is een speciaal topic voor en mogelijk ook een oplossing voor de V10

https://forum.telfort.nl/topic/show?tt=problemen-met-wifi-v10-firmware-v1-01-01t01-7&tid=72912&ft=randapparatuur&fid=272

Zelf heb ik gekozen voor lagere wifi kanalen op de 5 Ghz band dus niet van boven de 100
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bert, heel begrijpelijk dat je niet een tijd zonder WiFi wilt zitten. In het topic dat jimny meestuurt, houden we je op de hoogte. Werkt het bij jou ook om lagere WiFi kanalen te gebruiken of om te schakelen naar 2.4 Ghz?

Reageer