wifi doet niet

• 20 januari 2012
  • 11 reacties
  • 3812 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de P-2812HNU-F1
binnen gekregen , internet met kabeltje is inmiddels gelukt.
Alleen lukt het me niet om een draadloos netwerk in te stellen, wat doe ik fout?
als ik SSID en wpa2 invoer, blijf ik een melding krijgen: zie hieronder,

wat doe ik fout, help!

11 reacties

Badge
Als je eens een ander kanaal probeert krijg je dan nog steeds het zelfde?
ja helaas krijg ik dan dezelfde melding
het rare is dan die draadloze netwerk ook helemnaal niet zichbaar is bij beschikbare draaloze verbindingen
Reputatie 2
Badge +4
Misschien even de knop rechtsboven op het apparaat ( schakelaar voor Wifi) even uit en in drukken of andersom

Jacobus
Reputatie 2
Badge +4
Hij staat op hide ssid, haal dat vinkje maar even weg anders gaat het niet werken

Jacobus
Badge
Ik heb hem hier ook gewoon op hide ssid en geen probleem.
Probleem is hier denk ik dat het modem geen kanaal aan maakt of kan maken.

Mischienhet vinkje weghalen bij Intra-BSS Traffic Blocking.
Reputatie 2
Badge +4
Dat ben ik met je eens maar ik denk dat je eerst je apparaten draadloos moet verbinden en dan pas hide ssid maar niet ervoor.
Bij mij staat Intra-BSS Traffic Blocking ook niet aan

Jacobus
Badge
Heb ook niet eerst verbinding gemaakt endaarna hide ssid aangevinkt maar direkt alles zo ingesteld.
Hide ssid is er alleen maar voor dat die niet direkt zichtbaar is maar als je de ssid naam weet dat je daarmee dus gewoon het netwerk kunt vinden waar je mee wilt verbinden.
Zoals ik al gezecht heb denk ik dat het modem op 1 of andere manier niet zelf een kanaal maakt.
Zodoende ook gezecht om een het vinkje weg te halen bij Intra-BSS Traffic Blocking.
ik heb vinkje weggehaald maar helaas geen resultaat
heb hem 2 keer hard gereset en nu doet alles het opeens

Allemaal bedankt voor jullie hulp!!
Badge +7
Goed om te lezen dat het uiteindelijk opgelost is. Veel plezier met uw verbinding. :)

Henk

Reageer