beantwoord

WiFi doet het sinds gisteren niet meer

• 1 november 2018
  • 5 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gistermiddag is Wi-Fi er zomaar mee gestopt van het ene op het andere moment, modem eerst uitgedaan en later weer aan gedaan, dit hielp niets, daarna de modem gereset en had ook geen resultaat.
De modem is een Zyxel modem P2812HNU-F1. Na de reset kwam de modem met andere naam en andere Key. Dit gewijzigd naar de naam en key onderop het modem , maar dat wordt niet opgeslagen. Daarna bleek dat het vast bellen het nu ook niet meer doet. Wi-Fi controle lampje brand wel maar het signaal is er niet. Dit gecontroleerd met de Wi-Fi analyzer op telefoon.
Wie heeft een oplossing, vaste telefoon is voor mij heel belangrijk i.v.m. ziekte.
Opm. Ik had gelukkig configuratie nog van 2 maanden terug en deze weer terug gezet, anders kon ik niets meer.
icon

Beste antwoord door fheijnis 2 november 2018, 21:37

Boven mijn verwachting heb ik vandaag al een nieuw modem toegestuurd gekregen. En alles werkt nu weer naar behoren. Ik had al op 1 a 2 weken gerekend. Dit is perfect.
Goede service van Telfort. ☺👍🏼
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt er op dat je ZyXEL vervangen moet worden. Staat je klantnummer en-of postcode en huisnummer in je profiel? Telfort weet dan meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 5
Badge +8
Hi fheijnis, welkom op het forum. Het lijkt er inderdaad op dat de Zyxel omgeruild moet worden voor een nieuwe. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 5
Badge +8
Voor de meelezers: fheijnis heeft inmiddels een nieuw modem binnen en alles functioneert weer naar behoren. 🙂
Reputatie 1
Boven mijn verwachting heb ik vandaag al een nieuw modem toegestuurd gekregen. En alles werkt nu weer naar behoren. Ik had al op 1 a 2 weken gerekend. Dit is perfect.
Goede service van Telfort. ☺👍🏼

Reageer