beantwoord

WiFi doet het niet meer

• 2 december 2019
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn wifi doet het niet meer, zou iemand me kunnen helpen? 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2019, 19:46

Hoi @Juless91, welkom hier op het Forum. Ik lees problemen met de WiFi. Je hebt al veel getest, maar zonder succes. Nu zie ik dat je vandaag de reset hebt uitgevoerd? Zorgt dat voor verbetering? Zo niet, wil je dan de WiFi check nog eens doorlopen? 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

@Juless91

Welk modem heb je, als dat een Zyxel is vul dan in je forumprofiel je postcode en huisnummer in dan ziet webcare wie je bent Als men aan je topic toezijn

@Juless91

Welk modem heb je, als dat een Zyxel is vul dan in je forumprofiel je postcode en huisnummer in dan ziet webcare wie je bent Als men aan je topic toezijn

Het is een experia box

Reputatie 8
Badge +18

Reset je modem eens door het reset gaatje achterop het modem gedurende 10 sec in te drukken en welk type heb je precies een V 8 , V10 of een V 10 a

Reset je modem eens door het reset gaatje achterop het modem gedurende 10 sec in te drukken en welk type heb je precies een V 8 , V10 of een V 10 a

Al gedaan, alle stappen ook al doorlopen doet het nog steeds niet. Het is een v8

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Juless91, welkom hier op het Forum. Ik lees problemen met de WiFi. Je hebt al veel getest, maar zonder succes. Nu zie ik dat je vandaag de reset hebt uitgevoerd? Zorgt dat voor verbetering? Zo niet, wil je dan de WiFi check nog eens doorlopen? 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb geen reactie van je mogen ontvangen, ik ga er daarom vanuit dat de WiFi nu goed is. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. 

Reageer