beantwoord

WiFi doet het niet

• 25 september 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik wacht net al 22 minuten aan de telefoon en is zomaar de verbinding verbroken.
sinds gisteravond heb ik helemaal geen wifi meer op mijn telefoon en via de tv. Ik heb m gereset en opnieuw opgestart. Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingevuld maar geeft aan dat het een onjuist wachtwoord is. Ik vul het ww in wat achterop staat. Nu ben ik weer aan t wachten aan de telefoon want duurt me nu te lang. Het is ruim 24 uur aan de gang. Ik heb zelfs nog een andere router geprobeerd maar dit pakt hij ook niet.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 september 2019, 11:56

Hoi @Tamara90, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen WiFi hebt op je telefoon en de tv. Dat is niet fijn. Nu zie ik dat je hier al contact over hebt gehad. Ik zie dat er meer aan de hand is. De hele verbinding ligt eruit. Vermoedelijk omdat het modem defect is. Mijn collega heeft ook al een nieuwe modem aangevraagd welke vanmiddag tussen 15-17 uur thuisbezorgd wordt. Ik hoor graag of je daarna weer verbinding krijgt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je toevallig een Zyxel modem dan weet ik bijna zeker dat je modem defect is , vul in ieder geval in je forumprofiel je postcode, huisnummer en klantnummer in dan ziet webcare Telfort wie je bent Als ze aan je topic toe zijn
Nee heb een experia box v8.
En ik had vanmiddag 10 min wifi verbinding en alles geprobeerd. Hij herkent mijn wachtwoord ook niet die achterop staat..
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Tamara90, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen WiFi hebt op je telefoon en de tv. Dat is niet fijn. Nu zie ik dat je hier al contact over hebt gehad. Ik zie dat er meer aan de hand is. De hele verbinding ligt eruit. Vermoedelijk omdat het modem defect is. Mijn collega heeft ook al een nieuwe modem aangevraagd welke vanmiddag tussen 15-17 uur thuisbezorgd wordt. Ik hoor graag of je daarna weer verbinding krijgt.

Reageer