beantwoord

WiFi buurmannen

• 6 september 2016
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb de router op mijn studio staan en die deel ik met 3 andere studiootjes. De buurmannen geven aan dat ze trage WiFi hebben, terwijl de abonnement op 80mb/s staat moet dit toch wel voldoende zijn?
Sinds de kabel erg kort is van de router kan ik het niet verplaatsen naar een mss betere plek. Kan ik die gratis krijgen van Telfort? een van 10 meter, sinds ik maar een contactpunt heb?

Groet,
Tim
icon

Beste antwoord door Stephen 7 september 2016, 17:28

Hallo Tim, welkom op het forum!
Draadloos internet (WiFi) is altijd trager dan bekabeld internet. Via WiFi haal je dus een minder dan 80 Mb/s. Helaas is het geen optie om het modem aan te sluiten met een langere kabel. Hoe korter de kabel des te beter de kwaliteit van je verbinding.
Ik ben bang dat het in deze situatie niet mogelijk is dat je buurmannen van jouw optimale WiFi-snelheid gebruik kunnen maken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tim, welkom op het forum!
Draadloos internet (WiFi) is altijd trager dan bekabeld internet. Via WiFi haal je dus een minder dan 80 Mb/s. Helaas is het geen optie om het modem aan te sluiten met een langere kabel. Hoe korter de kabel des te beter de kwaliteit van je verbinding.
Ik ben bang dat het in deze situatie niet mogelijk is dat je buurmannen van jouw optimale WiFi-snelheid gebruik kunnen maken.