beantwoord

WiFi boven versterken

• 30 mei 2020
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

hoi, 

ik heb beneden echt hele goede wifi. alleen boven is de wifi echt niet te doen, je loopt de trap op en je wifi valt al bijna weg. onze router is beneden bij de tv en ik heb gelezen dat je niet op Wifi een wifi versterker kan gebruiken. En ja met kabel gaat niet om die kabel naar boven te brengen vanaf de router bij de tv. wat kan ik er tegen doen om boven toch goede wifi te hebben. 

alvast bedankt 

mvg, 

Arkan

icon

Beste antwoord door Galdor68 30 mei 2020, 11:10

Een toegangspunt via wifi verbinden kan wel, de reden dat het de voorkeur niet heeft is dat dan de totale beschikbare snelheid op het via wifi aangesloten punt halveert. Haal je beneden 100 Mb wordt dat boven 50. Bij nieuwere modellen is dat al beter.

Wat een optie kan zijn is een verbinding set via het electriciteits Netwerk. 

Zoals deze https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_devolo-dlan-550-wifi-starter-kit-1416604.html?channable=e21783.MTQxNjYwNA&rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=EAIaIQobChMI3Y6aoZ7b6QIVlobVCh0P7gP4EAQYASABEgKHlPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Bekijk reactie

2 reacties

Een toegangspunt via wifi verbinden kan wel, de reden dat het de voorkeur niet heeft is dat dan de totale beschikbare snelheid op het via wifi aangesloten punt halveert. Haal je beneden 100 Mb wordt dat boven 50. Bij nieuwere modellen is dat al beter.

Wat een optie kan zijn is een verbinding set via het electriciteits Netwerk. 

Zoals deze https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_devolo-dlan-550-wifi-starter-kit-1416604.html?channable=e21783.MTQxNjYwNA&rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=EAIaIQobChMI3Y6aoZ7b6QIVlobVCh0P7gP4EAQYASABEgKHlPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Arkan, ik kan me voorstellen dat je jouw WiFi verbinding boven graag wilt verbeteren/versterken. Ik hoop dat je eruit gekomen bent met de uitleg en tip van Galdor hierboven. We horen graag hoe het is afgelopen en laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer