wifi

• 26 april 2017
  • 1 reactie
  • 670 keer bekeken

Ik wil graag even iets vertellen.
Al jaren kamp ik met een slechte wifi. Verleden jaar is er een monteur bij geweest.
Die heeft het modem in de kamer geplaatst waar mijn computer staat. Dus de computer rechtstreeks verbnoden. Helaas zei hij dat de telefoon in mijn woonkamer afgesloten moest worden, omdat het te veel zou storen. ongemakkelijk maar ja.
Ook heb ik een arcadyan versterker en die heeft hij op het modem aangesloten. Daarbij moest de wifi op het modem uitstaan. Na alle verbouwingen bleef het toch miserabel.
Wachten tot er een hogere snelheid beschikbaar was. Dan zou het beter gaan. Na een jaar en weer een nieuw abonnemennt met de belofte dat de snelheid in mijn wijk snel omhoog zou gaan en vele telefoontjes a 50 cent is de snelheid inderdaad verhoogd tot 50 mb.
Wifi bleef slecht. Weer gebeld , snelheid verhogen. Heb ik gedaan a 5euro per maand.
Hetzelfde resultaat. Om moedeloos van te worden.
Van de week kwam ik op het idee om de arcadyan er tussen uit te halen en de wifi op het modem gewoon aan te zetten. En wat denk je , dubbel aantal mb,s met wifi geen storingen meer op tv en radio . Ongelooflijk. Na bijna twee jaar etteren en een verbouwing van de monteur van telfort waardoor ik ook geen telefoon meer in mijn woonkamer heb, is de wifi eindelijk voor mij acceptabel. Ik heb nu nog 100 mb snelheid en ga weer terug naar 50 mb. kijken wat dat oplevert zonder versterker. Dit was mijn verhaal.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo mekkon, bedankt voor het plaatsen van je verhaal. Fijn dat je nu zonder problemen gebruik kunt maken van WiFi. 🙂

Reageer