WIFI

• 16 augustus 2012
  • 5 reacties
  • 2559 keer bekeken

Badge
Hoi,
sinds gisteren 15 aug. heb ik geen wifi verbinding op tablet of mobiel en lukt het me ook niet om deze in te stellen wat ik ook probeer SSID nummer en wachtwoord modem. Weet iemand hier een antwoord op.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@cape,

Welkom op het forum!

Ik zie dat u gebruik maakt van het nieuwste modem. Heeft u al geprobeerd WiFi opnieuw aan te zetten door middel van de knop bovenop?

Brand het lampje van wireless op het modem?

Henk
Badge
heb het knopje ingedrukt geen effect, modem opnieuw opgestart ook geen verschil. Er is geen wirerless lampje op het modem, en had tot gisteren gewoon wifi maar plotsklaps niet meer.
Reputatie 4
Badge +3
@cape,

Onderstaand modem gebruikt u.

http://www03.cp-static.com/objects/high_pic/1348520342_routers-zyxel-p-2812hnu-f1-91-006-129002b.jpg

Het blauwe knopje, rechtsboven in de hoek is voor de draadloze verbinding, kunt u deze 5 seconden indrukken?

Het eerste lampje gezien van de rechterkant, staat wlan/wps bij.

Henk
Badge
WIFI:

Beste Henk bedankt voor je hulp, heb inmiddels gedaan wat je zei en nu brand het lampje wlan/wps . Heb nu de WIFI verbinding op mijn mobiel terug maar op mijn tablet blijft het alleen bij scannen. Ik ga zo proberen om WIFI opnieuw toe tevoegen kijken of dat lukt. In ieder geval nogmaals bedankt.

Groet,
Carla
Badge
WIFI

Henk nogmaals bedankt , hij doet het.

Groet carla