beantwoord

WI-FI werk niet meer

• 7 november 2018
  • 6 reacties
  • 279 keer bekeken

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle standaard oplossingen geprobeerd (kabel eruit en erin, powerknop uit en aan en reset) maar wifi werkt nog steeds niet. Zal hij dan kapot zijn? Hij is al wel 6 jaar oud ongeveer. Hoor graag welke oplossing jullie hebben?

Gr. Ronald

Admin: naar aanleiding van dit topic een nieuwe topic aangemaakt en samengevoegd.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 november 2018, 19:28

Hallo @Slootgraver, welkom op het Forum! 🙂 Haha, zijn we anno 2018 niet allemaal afhankelijk van internet? Ik raak zelf ook lichtelijk in paniek als m'n internetverbinding het eventjes laat afweten hoor 😉. Ik zie inderdaad dat je modem al redelijk is verouderd. Het klinkt alsof de WiFi-functie defect is. Ik heb zojuist een nieuw modem naar je verzonden. Dit heb je binnen 5 werkdagen in huis. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

6 reacties

Beste,

Sinds gisteren werkt mijn wifi niet meer. Zelfde probleem als andere mensen/topics en heb ook zelfde handelingen uitgevoerd (stekker eruit en erin, powerknop aan/uit en reset); wifi werkt nog steeds niet. Ik hoop dat jullie mij aan Ik ben helpen want zo merk je toch dat je wel erg afhankelijk bent van internet 😳

Gr. Ronald
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Slootgraver, welkom op het Forum! 🙂 Haha, zijn we anno 2018 niet allemaal afhankelijk van internet? Ik raak zelf ook lichtelijk in paniek als m'n internetverbinding het eventjes laat afweten hoor 😉. Ik zie inderdaad dat je modem al redelijk is verouderd. Het klinkt alsof de WiFi-functie defect is. Ik heb zojuist een nieuw modem naar je verzonden. Dit heb je binnen 5 werkdagen in huis. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Hoi Natasja,

Haha ja idd. Zie maar eens een dag proberen te leven zonder internet gebruikt te hebben.

Super service iig. Ga er vanuit dat het dan is opgelost. Alvast bedankt voor de moeite. Grtz
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Natasja,

Haha ja idd. Zie maar eens een dag proberen te leven zonder internet gebruikt te hebben.

Super service iig. Ga er vanuit dat het dan is opgelost. Alvast bedankt voor de moeite. Grtz

Wel lekker rustig natuurlijk! Graag gedaan en mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden.
Ik had niet bepaald verwacht dat ik vandaag al een nieuwe modem zou ontvangen. 😀

Super snelle service. Heel erg bedankt Natasja. Hij werkt goed. Pluim van mij voor de service👌
Reputatie 6
Badge +9
Top dat het nieuwe modem zo snel is bezorgd, @Slootgraver. Geen enkel probleem! 😄 Fijn dat ik kon helpen. Dank voor het mooie compliment.

Reageer