vraag

Wi-Fi signaal geregeld storing

• 14 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de laatste 2 maand meernaals per week dat het wifi signaal wegvalt. Als ik dan de zyxel modem aan en uitzet is het probleem wel verholpen. Maar voorheen had ik dit nooit. Het signaal werkte altijd perfect. Kan hier een specifiek probleem zijn wat ik kan verhelpen of zou de modem misschien wel zelf storing veroorzaken omdat ie misschien te oud is? +/- 5jaar.

Ik vraag het vooral omdat t vervelend is imdat t vaker voorkomt en eerst ook nooit lijkt het me dat er meer aan de hand is dan zomaat een storing.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Lees onderstaand topic eens en kijk of de gegeven adviezen verbetering geven.

WiFi kanaal veranderen
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Slootgraver, welkom op het forum. Aan het advies van Enterprise kan ik weinig toevoegen. HIermee kan je goed vaststellen waar het probleem met je wifi verbinding speelt. Als deze tips niet helpen, dan is het mogelijk om je modem om te ruilen. Hiervoor heb ik dan wel wat gegevens van je nodig. Mochten de tips niet werken, kan je dan een reactie achterlaten en je postcode+huisnummer aan je profiel toevoegen?
Hoi,

Ik zal t ff gaan bekijken en mocht t niet werken dan meld ik me weer. Bedankt voor de reactie 🙂
Gr.

Reageer