beantwoord

Wel WiFi maar geen internet

  • 8 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik heb een Xperia box 10. Regelmatig valt de wifi verbinding weg erdoor we ondanks dat wifi aan staat we snel door onze databundels heen gaan.
Tv geeft geen problemen en de bedraad aangesloten pc ook niet. Resetten van de Xperia box haalt niks uit. Ook een minuutje de stekker eruit en opnieuw opstarten helpt niet.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door jimny 8 augustus 2018, 22:53

Neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen jammer genoeg. Begrijp ik dat het inmiddels is gelukt? Ik ben benieuwd.
Ik zal binnenkort de link van Jimmy bekijken. Was een tijdje niet thuis. Wordt vervolgd.....
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Chase, welkom op het Forum. Ik begrijp dat alles goed gaat, behalve de WiFi. Heb je de tips op de website die jimny stuurde al getest? Geeft dat verbetering. Daarbij geeft je ook aan dat de mobiele data snel op gaat als de WiFi wegvalt. De telefoon gaat dan automatisch over op mobiele data als de WiFi te zwak wordt, dit terwijl het WiFi logo nog wel in beeld blijft. Dit kan je uitzetten. Voor Android en voor iOS.
Reputatie 8
Badge +11
We zijn erg benieuwd Chase. 🙂

Reageer