beantwoord

Wegvallende WiFi Zyxel modem.

• 12 maart 2015
  • 6 reacties
  • 632 keer bekeken

Hoi, ik heb het zelfde probleem met de zyxel modem . WiFi valt continu weg, ik heb al alles geprobeerd om dit probleem te verhelpen. Ook van te voren nooit geen problemen mee gehad, tot een paar maanden geleden. Ik werk zelf als systeembeheerder , dus ik heb alle instellingen en reset etc. Geprobeerd. Naar mijn mening is dit echter een hardware probleem. Kan ik ook via deze weg een nieuwe modem aanvragen ?

Gr.
Christian
icon

Beste antwoord door Chrisb 13 maart 2015, 17:01

Hoi stephen,

Het probleem is nu opgelost, ik heb 2 nieuwe componenten erin gesoldeerd . Hij werkt weer perfect nu, je kan deze topic sluiten als je wil.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
[...]
Ik werk zelf als systeembeheerder , dus ik heb alle instellingen en reset etc. Geprobeerd.

Dan heb je vermoedelijk ook de naburige netwerken gescand en indien nodig het beste kanaal ingesteld..?

Hoe druk is jouw WiFi omgeving?

Oplossen trage of wegvallende wifiverbinding.
Ja kanalen alles geprobeerd, sorry als het niet netjes is. maar dit is de eerste keer dat ik hier iets post, en ik zie dit in veel topic's gebeuren. En ook wil ik niet tot last zijn om het forum vol met de zelfde topic's te schrijven. ( sommige website's houden er niet van om elke keer nieuwe topic's te schrijven met het zelfde probleem ) dus sorry als men hier wel voor het zelfde probleem een nieuwe topic wil zien.
Reputatie 8
Badge +19
Het is natuurlijk mogelijk dat je modem defect is.
Wellicht dat webcare iets voor je kan betekenen...
Reputatie 8
Badge +16
@Chrisb,

Welkom op het forum!

Wat jammer dat je problemen ervaart met je WiFi. Ik zie toch graag een screenshot van jouw WiFi-omgeving tegemoet. Daarna ben ik je verder van dienst.

@Enterprise,

Bedankt voor het delen van de links.

Stephen
Hoi stephen,

Het probleem is nu opgelost, ik heb 2 nieuwe componenten erin gesoldeerd . Hij werkt weer perfect nu, je kan deze topic sluiten als je wil.
Reputatie 8
Badge +16
@Chrisb,

Bedankt voor het melden. Wat fijn dat je het probleem eigenhandig hebt kunnen oplossen. Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic zoals verzocht. :)

Stephen